Gæst Liva12 Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Hvad skal der til hvis jeg skal have min hund med til Tysklan, jeg tænker pas -vaccinationer? Hun har fået første almindelige vaccination og skal have nr 2 om to uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Kæledyrspas med dyrets ID-mærkning, samt vaccinationsoplysninger. Id og vaccination skal være sket mindst tre uger inden afrejse. Hvis hunden bliver vaccineret mod rabies inden den er fyldt 1 år, gælder den kun 1 år. Vaccineres hunden efter den er fyldt 12 md gælder den 3 år. Ellers tjek Fødevarestyrelsens hjemmeside for regler om rejser med kæledyr indenfor EU. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Liva12 Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Tusind tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts