Hop til indhold

Min lille hemmelighed..


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Ha ha - hun kunne da heller ikke havne et andet sted! :lol: Kæmpe stort tillykke med hende, Sitto! Og hvor dejligt at det bare klikker med de to andre tøsepiger! Sjovt, jeg har en veninde hvis hund hedder Sazu, bare med "s", har ellers aldrig hørt det navn før..?

Jeg har heller aldrig hørt det navn før! Det var manden som foreslog det - og tænkte det mindede egentlig ret meget om Sue, så det ville være nemt for hende. Og så synes jeg det var et ganske fint navn! :-D

 

Nu kunne jeg så længere nede læse det stammer fra Løvernes Konge - men jeg er nok den person i verden som har set absolut færrest tegnefilm, derfor har jeg heller aldrig set Løvernes Konge :lol:

________________________

 

Og hvor er i bare skide søde allesammen :bighug:

Det varmer virkelig med alle de søde beskeder!! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hun er altså virkelig sej! :hjerte:

Vi har lige været på aftentur - den tur, sådan rundt i nabolaget, har hun ikke været på før. Men det tog hun bare i stiv pote. Og hun ventede pænt på Ayo & Liva når de havde fundet noget spændende - hun skulle i hvert fald have dem med hjem igen! :blink:

 

Og taget i betragtning af hvor godt hun allerede er faldet til, så har jeg sådan forsigtigt lukket døre imellem os i dag - ganske kort - når jeg lige har skulle hente noget i bryggers, i soveværelse osv. Hun er fuldstændig ligeglad! Så tuller hun da bare med Ayo & Liva i stedet for :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nicole, det må jeg sgu gi' dig! Du er da et helt fanstastisk menneske, sådan at tage hunde til dig, som bestemt ikke har haft den nemmeste start på livet, og så få sådan nogle skønne hunde ud af dem! Et eller andet må du ihvetfald gøre rigtigt! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

 

Det varmer at høre at Sue/Zazu har fået hjem hos jer, alt andet ville have virket forkert, sådan som du forelskede dig :lun:

 

Det virker til at hun er en rigtig sej lille hund, og at det hjem hun kommer fra (Missings veninde) også har gjort sit, for at hjælpe den lille hundepige i den rigtige retning :hjerte: (og hvor er du sød at dele billeder og historier med dem)

 

 

Men synes godt nok også at du kan være stolt af Ayo og Liva, for det lyder helt fantastisk at to hunde, som har boet sammen længe, bare tager imod en ny i flokken, som om det er det mest naturlige i verden! Er vildt imponeret over at de alle 3 kan stå og spise af samme skål samtidig :hjerte:

 

 

Dejlig læsning på en kedelig søndag !!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold nu op hvor er I søde allesammen :bighug:

 

Nicole, det må jeg sgu gi' dig! Du er da et helt fanstastisk menneske, sådan at tage hunde til dig, som bestemt ikke har haft den nemmeste start på livet, og så få sådan nogle skønne hunde ud af dem! Et eller andet må du ihvetfald gøre rigtigt! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

 

Det varmer at høre at Sue/Zazu har fået hjem hos jer, alt andet ville have virket forkert, sådan som du forelskede dig :lun:

 

Det virker til at hun er en rigtig sej lille hund, og at det hjem hun kommer fra (Missings veninde) også har gjort sit, for at hjælpe den lille hundepige i den rigtige retning :hjerte: (og hvor er du sød at dele billeder og historier med dem)

 

 

Men synes godt nok også at du kan være stolt af Ayo og Liva, for det lyder helt fantastisk at to hunde, som har boet sammen længe, bare tager imod en ny i flokken, som om det er det mest naturlige i verden! Er vildt imponeret over at de alle 3 kan stå og spise af samme skål samtidig :hjerte:

 

 

Dejlig læsning på en kedelig søndag !!!!

Jeg er VIRKELIG også imponeret over Ayo & Liva - godt nok er de to meget søde og nemt omgængelige hunde, som har lært at dele alt med hinanden uden sure miner o.lign. men havde alligevel ikke troet de ville tage SÅ godt imod hende. Men det er bare som om hun altid har været her. Det er simpelthen fantastisk at se! Er VIRKELIG stolte af dem - man skulle tro de tre var vokset op sammen hele livet :hjerte:

 

Og Zazu er bare den gladeste og mest kærlige lille hvalp. Hun render rundt i huset og loooogre helt vildt med sin lillebitte hale. Hun er SÅ kær! Og i morges blev hun igen voldsomt lykkelig da hun så vi var vågen - og da jeg skulle på arbejde - og manden havde fri idag - så plejer ham, Ayo & Liva jo bare at ligge sig til at sove når jeg er taget afsted. Men næh nej - Zazu var frisk og der skulle LEGES! Så han måtte stå op kl. 7 på sin fridag fordi vi havde en lille frisk og meget legesyg hvalp! :banan: :klap:

 

I går fik de aftensmadrester - serveret i fadet det var blevet lavet i - alle tre hundebasser stod med hovedet i fadet på samme tid og spiste lækre rester. Uden den mindste lyd. De er SÅÅÅÅ dygtige! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har dog fjernet vores gulvtæppe under sofabordet - som hundene ellers ELSKER! Men Liva har haft tisset lidt på det da vi fik hende - og selvom vi har tørret op, sprayet en helveds masse Urine Off - så har Zazu nok kunnet lugte det alligevel - plus hun i Rumænien vidst har været vant til at måtte tisse på et tæppe. Så nu blev jeg simpelthen for træt af at det skulle foregå på tæppet - så ud røg det - og så må vi købe et nyt når hun er renlig. Det er alt andet end lige nemmere at tørre op på trægulv end gulvtæppe! ;-)

________________________

 

Og så tikkede der lige en sms ind - vores kamera er retur fra rep om 1-2 dage. Håååårh så får i Zazu-spam! :cool: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har dog fjernet vores gulvtæppe under sofabordet - som hundene ellers ELSKER! Men Liva har haft tisset lidt på det da vi fik hende - og selvom vi har tørret op, sprayet en helveds masse Urine Off - så har Zazu nok kunnet lugte det alligevel - plus hun i Rumænien vidst har været vant til at måtte tisse på et tæppe. Så nu blev jeg simpelthen for træt af at det skulle foregå på tæppet - så ud røg det - og så må vi købe et nyt når hun er renlig. Det er alt andet end lige nemmere at tørre op på trægulv end gulvtæppe! ;-)

________________________

 

Og så tikkede der lige en sms ind - vores kamera er retur fra rep om 1-2 dage. Håååårh så får i Zazu-spam! :cool: :banan:

Ja det er lige hvad vi skal

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag har manden min mens han har været alene med hundepigerne sådan lukket dørerne mellem ham og dem - og været i garagen for at hente nogle ting, uden hundene - og de eneste som har siddet og ventet på ham når han kom tilbage var Ayo & Liva. Zazu var gået ind i stuen. Alt i alt virker hun ufattelig tryg og helt ok med ikke at være klistret fast til os hele tiden! Så her til aften tænkte jeg at jeg lige ville se hendes reaktion på at blive lukket i bryggerset med hundepigerne med deres ben med frossen leverpostej. For det er jo sådan de er alene - bare lige for at have en fornemmelse for hvad hun siger til at se at vi ligefrem går ud af hoveddøren. Havde sat computer til så jeg kunne se videoen bagefter, og for at lytte efter dem, havde manden og jeg ringet op til hinandens tlf, og lagt den ene af dem inde hos hundene. Jeg havde forstillet mig vi kun var væk et par minutter. Men efter 10 minutter lå Zazu stadig og spiste ben med leverpostej og havde ikke sagt det mindste. Så gav vi op for i dag - for det var lige midt i aftensmads tiden og jeg ville bare lige tjekke reaktionen i 2 minutters tid. Men det blev altså os som gav først op! :lol:

 

Døøøøøgtiiiiig hundepige!! :hjerte: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Allerførst: Et kæmpe tillykke til både mennesker og hunde, med hinanden!!! :klap:

 

sad altså og blev helt rørt da jeg læste og så billeder :bighug: til jer alle

 

Ja, jeg sidder også hér med tårer ned af kinderne... Der må være røg i vores huse... eller nowet...

 

I dag har manden min mens han har været alene med hundepigerne sådan lukket dørerne mellem ham og dem - og været i garagen for at hente nogle ting, uden hundene - og de eneste som har siddet og ventet på ham når han kom tilbage var Ayo & Liva. Zazu var gået ind i stuen. Alt i alt virker hun ufattelig tryg og helt ok med ikke at være klistret fast til os hele tiden! Så her til aften tænkte jeg at jeg lige ville se hendes reaktion på at blive lukket i bryggerset med hundepigerne med deres ben med frossen leverpostej. For det er jo sådan de er alene - bare lige for at have en fornemmelse for hvad hun siger til at se at vi ligefrem går ud af hoveddøren. Havde sat computer til så jeg kunne se videoen bagefter, og for at lytte efter dem, havde manden og jeg ringet op til hinandens tlf, og lagt den ene af dem inde hos hundene. Jeg havde forstillet mig vi kun var væk et par minutter. Men efter 10 minutter lå Zazu stadig og spiste ben med leverpostej og havde ikke sagt det mindste. Så gav vi op for i dag - for det var lige midt i aftensmads tiden og jeg ville bare lige tjekke reaktionen i 2 minutters tid. Men det blev altså os som gav først op! :lol:

 

Døøøøøgtiiiiig hundepige!! :hjerte: :klap:

 

Jeg læste lige det fremhævede på en lidt anden måde end det var skrevet, og tænkte: WTF???? :sjov:

 

Men hold nu op - det er da virkelig et helt fantastisk indlæg at læse! Hvor ER I alle sammen bare heldige... Og ja, det har jo helt sikkert været "meningen" - så godt som det er gået! Vi er heldige os der får lov at opleve sådan noget! (Da Kenya og Linus mødtes først gang, kiggede de kort på hinanden, sage begge lige et Vov - og SÅ blev der hygget og leget igennem!)

- og sidst, men bestemt ikke mindst: Så er alle vi på HF jo mindst ligeså heldige, at vi får lov at følge det hele - både i ord og billeder!!! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Allerførst: Et kæmpe tillykke til både mennesker og hunde, med hinanden!!! :klap:

 

 

 

Ja, jeg sidder også hér med tårer ned af kinderne... Der må være røg i vores huse... eller nowet...

 

 

 

Jeg læste lige det fremhævede på en lidt anden måde end det var skrevet, og tænkte: WTF???? :sjov:

 

Men hold nu op - det er da virkelig et helt fantastisk indlæg at læse! Hvor ER I alle sammen bare heldige... Og ja, det har jo helt sikkert været "meningen" - så godt som det er gået! Vi er heldige os der får lov at opleve sådan noget! (Da Kenya og Linus mødtes først gang, kiggede de kort på hinanden, sage begge lige et Vov - og SÅ blev der hygget og leget igennem!)

- og sidst, men bestemt ikke mindst: Så er alle vi på HF jo mindst ligeså heldige, at vi får lov at følge det hele - både i ord og billeder!!! :hjerte:

 

Haha det der tegnsætning har sgu aldrig været min stærke side :genert::lol:

 

Men ja, det er ganske enkelt helt fantastisk når hundene bare kan sammen fra first moment :hjerte: og herhjemme bliver der hygget i allerhøjeste grad, dem alle tre imellem. Det er SÅ skønt at se. Det fortjener lille Zazu i hvert fald også :bighug: og kan kun være ufattelig stolt af den måde Ayo & Liva har taget imod hende på! Ét eller andet må vi da have gjort korrekt i deres opdragelse :blink: høhø.

 

Er glad for I også er glade for at få lov til at læse med og se billeder - for dét vil jeg jo rigtig gerne dele med jer! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

I nat har Zazu og jeg sovet snude mod kind :lun: åååårh!

 

Og hun er simpelthen så nem. Tror hun føler sig rigtig godt tilpas i sin nye flok! Var jo blevet advaret om at hun godt kunne finde på at gø ved møde med nye hunde - i dag mødte vi en ruhåret JRT på vores tur, hvad gør Zazu? Jo hun siger ikke en lyd og går hen for at sige hej til den sammen med de to andre! :klap: Og da vi mødte en dame som var ved at skovle sne, hvilket Zazu liiiige skulle overveje om det var farligt eller ej, så opmuntrede jeg hende med lys og glad stemme, til at fortsætte - og så logrede hele den lille krop i ét væk og hun gik bare med forbi! :banan: MASSE af ros! :bighug:

 

Er fandme glad for manden ombestemte sig og lod mig hente Zazu! Og dét er han også. :hjerte: ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I nat har Zazu og jeg sovet snude mod kind :lun: åååårh!

 

Og hun er simpelthen så nem. Tror hun føler sig rigtig godt tilpas i sin nye flok! Var jo blevet advaret om at hun godt kunne finde på at gø ved møde med nye hunde - i dag mødte vi en ruhåret JRT på vores tur, hvad gør Zazu? Jo hun siger ikke en lyd og går hen for at sige hej til den sammen med de to andre! :klap: Og da vi mødte en dame som var ved at skovle sne, hvilket Zazu liiiige skulle overveje om det var farligt eller ej, så opmuntrede jeg hende med lys og glad stemme, til at fortsætte - og så logrede hele den lille krop i ét væk og hun gik bare med forbi! :banan: MASSE af ros! :bighug:

 

Er fandme glad for manden ombestemte sig og lod mig hente Zazu! Og dét er han også. :hjerte: ;-)

 

Jeg er så glad på dine vegne, men jeg vil så gerne se flere billeder af dine hundepiger:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel var det nu hun var??

Må indrømme jeg stadig er lidt misundelig, men tror nu Sazu har fundet hendes hjem:lun: Overvejer seriøst en køretur, bare for at nulre hvalpemave og Liva Ayo mave:mrsgreen:

Hendes fødselsdato er sat til den 1/9-2012. Så små 5 måneder - regner man med. Hun har i hvert fald IKKE smidt sine hvalpetænder endnu! "Aaah er det en finger du har der? HAPS!!" :engel:

 

Du skal være velkommen da - det ville de elske. Og jeg ville synes det var hyggeligt! :blink: De er sikker på alle gæster er kommet for deres skyld - i særdeleshed Ayo :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hendes fødselsdato er sat til den 1/9-2012. Så små 5 måneder - regner man med. Hun har i hvert fald IKKE smidt sine hvalpetænder endnu! "Aaah er det en finger du har der? HAPS!!" :engel:

 

Du skal være velkommen da - det ville de elske. Og jeg ville synes det var hyggeligt! :blink: De er sikker på alle gæster er kommet for deres skyld - i særdeleshed Ayo :mrsgreen:

 

Så bliver nu ikke vildt meget større. Lille fis:lun:

Hvis jeg får hul i kalenderen, så kigger jeg gerne forbi, hvor du nu bor.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så bliver nu ikke vildt meget større. Lille fis:lun:

Hvis jeg får hul i kalenderen, så kigger jeg gerne forbi, hvor du nu bor.:blink:

Nej hun bliver nemlig ikke ret meget større - så hun passer lige perfekt ind i flokken :lun:

Vi bor lidt udenfor Ikast :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh kunne besøge fætteren min i samme ombæring. Han bor i Ikast, ind af vejen over for golfshoppen. Aner ikke hvad vejen hedder:genert:

Det gør jeg heller ikke - men jeg kan også farer vild i en tlf boks! :sjov: Men jeg ved dog godt hvad det er for en vej du mener - men navnet, nej. :genert: Men det tager vel 5-7 minutter derfra, til du er ude hos os. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...