Hop til indhold

Min lille hemmelighed..


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Ja - nu kan jeg jo ikke holde det hemmeligt mere! :genert:

 

De fleste herinde kender vidst Sue, den lille Romænske gadehund, som Missings veninde havde i pleje, da hun selv skulle have søsteren til hende. Og dem som har fulgt med i AOI ved også at jeg faldt pladask for den lille gadehund! :hjerte: *suk*

 

Men - det var jo ikke NU vi skulle have hund nr. 3. Men Missing spurgte så hvorvidt jeg mente det alvorligt eller ej, da hun var sikker på at Sue ville passe perfekt ind herhjemme. Åh, så måtte man jo i tænkeboks! Det varede dog ikke længe - for Sue havde stjålet mit hjerte! Så måtte lige snakke med min mand. Først lød der et rungende nej (!) - meeen så snakkede jeg lidt mere om hende - men han blev ved med at sige nej, nej og atter nej. Så jeg måtte jo skrive til Missing, at det ikke blev os som skulle være Sues nye familie. :cry: Manden kunne dog godt se jeg ikke så voldsomt glad ud da jeg skrev beskeden - så inden jeg nåede at trykke "send" spurgte han lige om han måtte se et nyt billede af hende - og vupti, så overgav han sig. :hjerte:

 

Jeg skyndte mig at få arrangeret nogle ekstra fridage for både manden og jeg i forlængelse af hinanden - samt hundepasser til bagefter.

 

Og så drønede jeg til sjælland og hentede Sue i dag! :banan:

 

Hold nu kæft hvor er hun sød! Så lille, kærlig og tillidsfuld :bighug: hun sov hele vejen hjem i bilen, ikke ét eneste piv gav hun fra sig. Var blevet "advaret" om at hun nok godt kunne finde på at gø af hundepigerne ved første møde - men nej - de tre fór ind til hinanden med logrende haler og begyndte straks at lege :hjerte: sådan har det været lige siden. Ayo & Sue har været i haven og lege fangeleg - kæmpe hit!

 

Dog har vi valgt ikke at kalde hende Sue - men Zazu. :lun: Hvilket minder rigtig meget om Sue i lyden til slut, så tænker det bliver ret nemt for hende at vænne sig til.

 

Hun hygger sig i allerhøjeste grad med hundepigerne. De leger, undersøger huset og spiser kødben. :-D

 

Her er lidt billeder, beklager det er mobilbilleder, men kamera er stadig til rep :evil: men motivet fejler jo intet!

 

IMG_0644.JPG

Zazu på vej hjem i bilen, lå lige så pænt på mit skød hele vejen og sov

 

IMG_0647.JPG

Trætte hund...

 

IMG_0657.JPG

Smukke hundepige

 

IMG_0667.JPG

"Hej-hej allesammen!"

 

IMG_0669.JPG

Ayo & Zazu

 

IMG_0692.JPG

Rester fra aftensmaden igår, som hundepigerne ikke fik spist i aftes, dem vil de også gerne dele med Zazu

 

IMG_0700.JPG

*logre-logre* med hendes lille korte hale

 

IMG_0706.JPG

Madskåls hjørnet er vidst en fællesinteresse for dem alle tre :lol:

 

Flere billeder kommer i morgen når der er bedre lys :-D

 

Siger kæmpe tak til Missing for at give os muligheden for at hente denne fantastiske lille hund!! :kys: :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke til både jer og Zazu! Skønt at hun kan blive på HF :mrgreen:

I slipper i hvert fald ikke for billeder af hende! :mrsgreen:

Hun er da også for nuttet! Hvad siger hun til din mands drenge? (var det ikke hende der ikke kunne med børn, eller var det bare noget en anden spurgte om?)

Hun kan ikke med små børn - men hendes plejemor havde selv en datter på 8, samme alder som drengene. Og hun siger intet til dem. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha, jeg vidste det. Du kunne ikke nære dig, og hun er jo bare helt perfekt i din tæppetisser park:blink:

Og så er hun såååå sød, at hvis ikke lige den med de små børn havde været oppe og vende, havde jeg med glæde givet hende et hjem.

De store parabol ører er for elskelige og hvad kan man så stille op:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha jaaaa jeg har jo rygrad som en regnorm når der står den fineste lille hundepige og mangler et hjem! :engel:

 

Zazu og hele hendes kuld (de var vidst 5 hvalpe) blev kasseret og smidt på gaden i rumænien da de var helt bittesmå. Her blev de vidst fundet af en rumænsk dame, som så har haft dem i pleje i Rumænien til de var gamle nok til at finde nye hjem. En dansker har kontakt dertil og står for at afsætte hvalpe til nye familier - og da der var familier til dem alle sammen valgte hun at tage kuldet hjem, så de kunne komme hjem til deres familier i DK. Men da der opstod noget sygdom undervejs, ganske uskadeligt, fx ringorm, sprang flere familier pludselig fra - hende som skulle have Zazu's søster valgte derfor at tage Zazu med hjem i pleje, mens hun ventede på nyt hjem (og det var så her Missing pressede mig, heeelt uden jeg selv havde vist den mindste interesse :mrgreen::engel:) - der er stadig én hvalp som mangler et hjem, den hvalp er stadig hos hende som stod for at få kuldet fragtet til DK, og ellers, da Zazu blev afsat i dag, så er resten afsat. :hjerte:

 

Årrrh hun er SÅ sød! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun virker til at være faldet rigtig godt til - meget hurtigt. Og meget hurtigere end jeg havde forventet!

Efter aftensmaden fik de lige lidt medisterpølse - kæmpe hit. Zazu kan i hvert fald godt lide mad! :mums: Så satte vi os alle i sofaen, Liva lå på den ene side, og Zazu gik omkuld på den anden side af mig ovenpå lammeskindstæppet - efter hun lige havde spist lidt kødben. :lun: Ayo lå, som hun plejer, på sit prinsessebjerg af puder, i vindueskarmen :mrsgreen:

 

Manden var ude og handle her til aften - da han kom hjem igen blev Zazu meget glad for at se ham igen! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg elsker HF!!!

 

Hvor er det fantastisk at hun kunne få en ny chance hos jer...

 

Gud hvor jeg bare glæder mig til at se flere billeder af hende og læse om hvordan det hele går.

 

Stort stort tillykke med den lille ny - smuk det er hun i hvert fald:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der er vist ingen tvivl om, at jeg bakker op om denne konstellation :klap: :hjerte:

 

Jeg er glad for, at min mavefornemmelse holdt stik :lun: Jeg glæder mig til at følge hende her og ved, at det betyder meget for min veninde, at hun også kan komme til at følge hende fremover :kys:

 

Zazu's ro omkring denne flytning siger også bare, at hun er kommet hjem :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der er vist ingen tvivl om, at jeg bakker op om denne konstellation :klap: :hjerte:

 

Jeg er glad for, at min mavefornemmelse holdt stik :lun: Jeg glæder mig til at følge hende her og ved, at det betyder meget for min veninde, at hun også kan komme til at følge hende fremover :kys:

 

Zazu's ro omkring denne flytning siger også bare, at hun er kommet hjem :hjerte:

 

Du er fantastisk! :bighug:

Hun virker i hvert fald til altid at have boet her! :hjerte: Hun tager det med ophøjet ro, er virkelig imponeret.

 

Bliver spændende at se hvad hun siger til skovtur i morgen med Ayo & Liva. :klap:

I dag har vi kun benyttet os af haven, efter hun er kommet hjem, så hun ligesom fik tid til at forholde sig til dén. Først stod hun og kiggede lidt forsigtigt ud af døren - ala "Må jeg virkelig gå derud SELV - og uden snor?!" - da jeg så gik med ud og kaldte på hende, kom hun ud. Og SÅ tonsede hun rundt i hele haven med Ayo - og nu spurter hun bare ud i haven. Er ret sikker på hun er ret meget fan af at have fået en stor have! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...