Stjernetosse Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hej alle. Jeg har lige fået denne mail fra beagleklubben, og ville lige dele med jer... Jeg har ikke googlet eller noget for at tjekke op på om der er hold i det eller ej Vi har modtaget en mail fra en af vores hvalpekøbere i udlandet angående produktet Swiffer fugtige rengøringsklude. Foreløbig er 1 hund og 2 katte (fra forskellige hjem) døde efter at de har slikket på gulve, der var vasket med disse klude. Der blev taget biopsier fra deres lever, som var meget forgiftet og medtaget. Ved henvendelse til producenten (fra dyrlægernes side) viser det sig, at væsken i kludene indeholder kølervæske, som jo er meget giftigt både for dyr og børn. Så lad være med at bruge kludene fra Swiffer, hvis du holder af dine dyr. Håber I vil være med til at udbrede denne viden. Normalt sender vi ikke ?masse-mails? ud, men vi mener dette er vigtigt at få udbredt. Så fortæl dine dyrevenner om sagen. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2008 Så er det godt at jeg er til vand, spand og klud :hmm: hvordan egentlig med våd servieter så? Bare lige et bi-spørgsmål. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2008 det er en gammel urban legend (fra 2004), der ikke er sand http://urbanlegends.about.com/library/bl_swiffer_wetjet.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2008 det er en gammel urban legend (fra 2004), der ikke er sand http://urbanlegends.about.com/library/bl_swiffer_wetjet.htm Ja jeg har senere googlet og fandt også frem til at det var et rygte, men der var sider der viste det ene og det andet... Jeg bruger ikke selv kludene, men ville nok heller ikke tage chancen tror jeg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts