Hop til indhold

Hvem har verdens dygtigste hvalp?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja det har jeg jo :mrgreen:

 

Vi var til hundetræning idag - og idag var det træning i byen... dvs. at alle hvalpene mødtes i rådhusparken og så startede vi med at træne indkald dernede inden vi gik op på strøget....

 

Og hvilken hvalp var den eneste der fik lov at træne indkald uden snor? :mrgreen: jepper mors lille Karla, for som træneren sagde: "Karla kommer jo altid når mor kalder!"

 

Så var vi oppe på rådhuspladsen og gå balance op bænkene deroppe - og det kan Karla bare (for det har vi jo trænet i parken ofte) ... så skulle vi gå henover en a-trappe der er ved politigården dernede... og det kan Karla jo i søvne :roll: fordi møgbarnet jo tager trappen liiiidt for ofte fordi vi ikke er hurtige nok.....

 

Mange af de andre hvalpe turde end ikke træde op på første trin af trappen, det problem har vi ikke.... lidt desværre egentlig....

 

Op og gå på strøget med cykler der ringede på klokken og folk der klaprede med gadeskilte .... men den slags tager min hund jo i stiv pote, hun bor jo inde i byen og er vant til den slags lyde....

 

Hold kæft hvor var jeg stolt da jeg afbrød efter 1 time. De andre gik videre på strøget, men mit bette pus kunne ikke længere kunne jeg mærke, og så synes jeg det er bedre at tage hjem inden hun bliver alt for træt og umulig....

 

Nu ligger hun lige så lang hun er og sover tungt i sofaen :lun: min dyyyyygtige hvalp!

Link til indlæg
Del på andre sites

Neiiii hvor dejlig en historie :-D

 

Træning betaler sig, og jeg syntes altså at det er RIGTIG flot at Karla ALTID kommer når du kalder, i er et dygtig makkerpar.

 

Super seje karla og lidt mor :lun::blink:

 

 

taaaark :mrgreen: ved nu heller ikke om Karla ALTID kommer når jeg kalder, men hun ER bare super i indkald.... og nu var det jo et fremmed sted, og så kommer hun altid - hun skal jo ikke risikere at blive væk det lille pus....

Link til indlæg
Del på andre sites

idag kunne det passende være : hvem har verdens "trætteste" hvalp :blink:

 

Vi mødte 2 legekammerater i parken i morges, så hun legede og hyggede sig og så kom vi glade hjem kl kvart i 10 og skulle da hyggesove lidt, da manden siger: "jeg troede du var taget afsted til hundetræning, skulle i ikke være i skoven kl 10?"

 

aaargh! afsted med os, va lidt bekymret for om hun var for træt, men bestemte mig til at forsøge, så kunne vi jo bare tage hjem.... for vi skulle introduceres til at gå spor og det ville jeg helst gerne være med til....

 

Og heldigvis for det - hun var absolut ikke træt da vi nåede ud i skoven og vi hyggede os sååå meget med at gå 2 små spor, med at træne indkald i skoven, med at finde "mor" bag et træ osv...

 

Vi kom hjem kl lidt over 12 og hun har sovet mere eller mindre on off siden :shock: kun afbrudt af to tissepauser i haven og så har hun lige været ude at spise lidt aftensmad her kl 7 og gik så tilbage i sofaen :mrgreen:

 

Gad vidst om hun orker at gå aftentur?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...