Hop til indhold

Billedtråd februar 2013-tråden med de smukkeste hunde


caro2001
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Caia sneg sig med på billedet, eller noget af hende gjorde:hjerte: billedet er muligvis på hovedet... :genert:

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 195
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I snart et år har mit kamera ikke været i brug, da opladeren til batteriet var blevet væk. Langt om længe fik jeg mig taget sammen til at købe et nyt. Vejret var ikke det bedste da vi tog til søen i morges, men alligevel skule kameraet med. Billederne er ikke den bedste kvalitet.

 

IMG_3307_zps557bf47b.jpg

IMG_3295_zps468e1b50.jpg

IMG_3287_zps117df32c.jpg

IMG_3278_zpsb19fccc8.jpg

IMG_3275_zpsf3738f76.jpg

IMG_3274_zpsfc22952f.jpg

IMG_3249_zps7ed166cd.jpg

IMG_3233_zps81c7b2ec.jpg

IMG_3236_zps975e3773.jpg

 

Dejligt at se dem igen!

 

Mine tossede hunde er besat af egern!

 

[ATTACH=CONFIG]104634[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]104635[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]104636[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]104637[/ATTACH]

 

Haha Leah har rigtig lært at holde øje med dem :klap: Ozzie og jeg hopper snart på en flyver så hun kan joine - hun dyrker også den der egernhobby meeeeeget.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Thor hygger i hundegården :hjerte: Bolde og sne, og så bliver det næsten ikke bedre jo

DSC_0692.jpg

 

Der kan man nemlig også more sig med at imitere den afskyelige snemand :rolleyes:

 

DSC_0605.jpg

 

Men det er nu også rart at slappe af i sin nye (første) kurv

DSC_0730.jpg

 

Selvom det nu er mere spændene at snige sig op i mor og fars seng.. Man skulle jo nødig gå glip af noget

DSC_0734.jpg

 

Det er ikke lige den bedste fotokvalitet, men sådan går det når man må nøjes med mobilkameraet

DSC_0711.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Thor hygger i hundegården :hjerte: Bolde og sne, og så bliver det næsten ikke bedre jo

[ATTACH=CONFIG]104775[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104776[/ATTACH]

 

Der kan man nemlig også more sig med at imitere den afskyelige snemand :rolleyes:

 

[ATTACH=CONFIG]104778[/ATTACH]

 

Men det er nu også rart at slappe af i sin nye (første) kurv

[ATTACH=CONFIG]104777[/ATTACH]

 

Selvom det nu er mere spændene at snige sig op i mor og fars seng.. Man skulle jo nødig gå glip af noget

[ATTACH=CONFIG]104779[/ATTACH]

 

Det er ikke lige den bedste fotokvalitet, men sådan går det når man må nøjes med mobilkameraet

 

Hvor er han blevet stor, og super flot.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været ved vandet fordi der endelig er begyndt at blive lavvandet :5up: Dog var der så koldt, at min telefon ikke registrerede med det samme, når jeg trykkede på udløser-knappen så billederne blev fjollehoved billeder og mange billeder uden hund på:fornaermet:

IMG_0599.jpg

IMG_0605.jpg

IMG_0601.jpg

IMG_0604.jpg

Havde også to film, men youtube er så langsom til at oploade dem

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi gør klar til næste sæson af "Vild med dans" :cool:

 

:sjov: I bliver et vindende par

 

Min kæreste og Lupo kom tilbage fra en gåtur, og kæresten råber til mig at han lige tog en "lille pind" med op til Lupo. Fint nok. Hvad jeg ikke lige forventede var dette:

 

[ATTACH=CONFIG]104791[/ATTACH]

 

:banan::lun: han bliver rigtig stor og smuk!

 

rigtige hunde bruger altså også kun tid på små pinde

 

DSC01065.jpg

 

 

(Ps. I må selv klikke billedet større, tør ikke mere - nu er min computer crashet to gange når jeg har forsøgt:vedikke:)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

[ATTACH=CONFIG]104847[/ATTACH]

 

 

(Ps. I må selv klikke billedet større, tør ikke mere - nu er min computer crashet to gange når jeg har forsøgt:vedikke:)

 

Det sker også tit for mig. Nu gør jeg det, at når jeg har sat billedet ind, venter jeg til det er Auto-gemt (der popper en tekst op i nederste højre hjørne), så behøver du ikke uploade det igen, men kan trykke på Genskab Auto-gemt.

Eller også poster jeg billedet i lille format, og går derefter straks ind og redigerer og trykker det større. Det har indtil videre virket for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sker også tit for mig. Nu gør jeg det, at når jeg har sat billedet ind, venter jeg til det er Auto-gemt (der popper en tekst op i nederste højre hjørne), så behøver du ikke uploade det igen, men kan trykke på Genskab Auto-gemt.

Eller også poster jeg billedet i lille format, og går derefter straks ind og redigerer og trykker det større. Det har indtil videre virket for mig.

 

vil jeg da prøve- tak for tip!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt den omvendte verden.... :sjov:

 

Leah stener på sofaen

 

DSC_0863.jpg

 

 

Mens Chase synes buret godt kune være fedt.

 

DSC_0861.jpg

 

Det er sjældent efterhånden at Leah er i buret, men vi har det stadig stående. Chase har ikke været i bur siden vi adopterede ham for godt fire år siden, men han har jo set, at Leah får godbidder hver gang hun går derind, så det er jo et forsøg værd. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...