Hop til indhold

Min hund sluger tyggeben


MVA88
 Share

Recommended Posts

Som jeg ser det, er det et uløseligt problem:

 

Du kan ikke adskille hundene

Den ene må ikke få noget den anden ikke får

Den store SKAL have tyggeting

 

Men hvis vi nu alligevel forestiller os at den store fortsætter som hidtil, mon så ikke den lille lærer at sætte pris på det hun får? Lav fx hjemmelavet fyld af hjerte eller lever i fløde, puttes i marvben eller kong og gives frossent. Den store vil måske endda også sætte pris på det? Hvis du bruger marvben, er der jo også lidt for tænderne.

 

Det der med den store og vægten forstår jeg ikke rigtigt:???: Der er ikke særlig mange kcal i sådan noget tørret hud, så enten får den virkelig mange tyggeting og ellers er det en meget lille hund:-)

 

Og jo, i en 2 vær. bør man da kunne adskille hundene. Ellers var det jo en 1 vær.:vedikke:

 

Det skulle da meget gerne være løseligt, ellers havde jeg da ikke bedt om ideer til, hvad jeg kunne gøre?

Jeg har jo fået nogle ideer, som jeg kan prøve af :)

 

Næ, jeg forstår det heller ikke.. Men har prøvet med diverse federe ting. Hun gider det ikke i længden.

Natursnacks er bare et hit og siden hun har fået dem, så har hun holdt sin vægt.

 

Ja, men jeg smider sgu da ikke min ene hund ind i et andet rum og lukker hende inde der :hmm:

At det KAN lade sig gøre er fuldkommen irrelevant, da det ALDRIG vil være en mulighed i mit hoved.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke bare tilrettelægge det sådan at du giver tyggetingene på et tidspunkt hvor du har tid til at sidde og holde i den ene ende så hun bliver tvunget til at tage små bidder efterhånden som hun får det tygget blødt? Mens du ser tv, er på nettet eller lignende.

 

Dvs. hun får ikke nogen tyggeting udleveret, men kan kun tygge på den del der stikker ud af din hånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke bare tilrettelægge det sådan at du giver tyggetingene på et tidspunkt hvor du har tid til at sidde og holde i den ene ende så hun bliver tvunget til at tage små bidder efterhånden som hun får det tygget blødt? Mens du ser tv, er på nettet eller lignende.

 

Dvs. hun får ikke nogen tyggeting udleveret, men kan kun tygge på den del der stikker ud af din hånd.

 

Det var skisme en god idé!

 

Så simpelt kan det gøres :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...