Hop til indhold

Elefantøvelsen (?)


Hopsa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak det er sødt af jer :-)

 

Her er et længere klip hvor man ikke er i tvivl om at dufte og pisning stod først på Valdetop10'en, så der blir diskuteret lidt og delt godbidder ud, alt i alt noget rod, men vovsen er glad og det sætter jeg som sagt pris på ;-)

 

th_Valdemarlille_zps54e3f457.jpg

 

Det er dejligt at se ham være så glad :-) Hvis du gerne vil arbejde med ham i forhold til at han hellere vil dufte til hvor tæverne har været, så har jeg et fif til det også :rolleyes: det har vi nemlig arbejdet MEGET med, da Barney også var/er helt elendig omkring dejlig tæve-dufte :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er dejligt at se ham være så glad :-) Hvis du gerne vil arbejde med ham i forhold til at han hellere vil dufte til hvor tæverne har været, så har jeg et fif til det også :rolleyes: det har vi nemlig arbejdet MEGET med, da Barney også var/er helt elendig omkring dejlig tæve-dufte :lol:

 

Der havde været 4 tæver, de tre var under et år og den sidste var hans søster. Han er normalt ikke så blæst, men han reagerer klart kraftigere når vi er hjemme på hans egen mark. Det er ikke noget jeg tidligere har overvejet at skulle arbejde med, men syns jeg det kræver fokus, så kan du være sikker på at jeg kalder på dig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der havde været 4 tæver, de tre var under et år og den sidste var hans søster. Han er normalt ikke så blæst, men han reagerer klart kraftigere når vi er hjemme på hans egen mark. Det er ikke noget jeg tidligere har overvejet at skulle arbejde med, men syns jeg det kræver fokus, så kan du være sikker på at jeg kalder på dig ;-)

 

Hvis ikke det er noget du normalt "bøvler" med, så er der jo ingen grund til træning :-) Hehe det skal du være velkommen til. Tror mange har arbejdet med det, så der vil nok være mange der kan hjælpe dig og forklare hvordan, hvis du en dag skulle finde det nødvendigt.

 

Han er da bare for sød der hvor han hopper helt op i dit hoved. JEG ER GLAD MOR :mrgreen: men kan selvfølgelig godt se det ikke er så smart med sådan en kæmpe hund :-P

 

Hmm den siger videoen tager over 3 timer om at loade, selvom den er under 2 minutter og i dårlig kvalitet :shock: don´t get it... så dårligt internet har vi da heller ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg benytter allerede noget i den stil - at gå op forbi et bord eller en bænk og belønne forde han jo så ikke har andre muligheder end at placere røven rigtig.

Nemlig. Godt at vi - foruden tommelfingre - også har flere hjerneceller end vores hunde, så vi kan regne sådanne ting ud.

 

Rart at vide det er en hundeting og ikke en gigantting at glemme man osse har bagben.

Den eneste hund, jeg har set, som ikke havde problemer med bagbenene allerførste gang, den skulle på en stige, var en DSG. Den stæsede elegant op og satte ikke så meget som en (bag)tå forkert. Den race, der havde sværest ved at lære at placere bagbenene ordentligt, var schæferhundene. Så stod de pludselig halvt oppe med tre ben på stigen og et ben i luften mellem to trin - og kiggede anklagende på hundeføreren.

 

Jeg kan stadig huske min første grande, når hun skulle ind i varevognen (hvor dobermann Fozzie stod og ventede) gik hun pænt op med forbenene og stillede sig veltilfreds og kiggede rundt. "Lava, du mangler noget" - men det mente Lava ikke, så jeg måtte selv finde ud af at få løftet røven ind i bilen så døren kunne lukkes :mrgreen:

:sjov::sjov::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...