Hop til indhold

Bølle barnet


Gittemus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er man blevet smidt ud af to skoler inden jeg overhovedet er begyndt.:slem:

min. Mor liiidt bekymret. De ville ikke ha mig, da de andre i klassen var nogle under måler og jeg ville blive alt for stor stærk til at kunne lege med dem..... Hehehehe

DDK har lovet tage mig i skole, de har nemlig allerede 3 problem børn ( læs Gd ) i klassen. :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Bølle barnet og far er nogle være hygge numser...... Så tit og ofte må mor her skære igennem �

Der er aftalt at der KUN må falde 4 chips af til Rosa pr. pose chips.... Basta.:mrgreen:

selv fra den dybeste søvn kan hun kende lyden på en pose chips. Hun sidder pænt og følger hånden ned i posen, hånden op af posen, hånden ind i munden osv. Det er lidt af et show.:stupid:

det gode er, at jeg kan sidde i den anden ende af sofaen og spise is i fred.:5up:

godt det kun er lørdag 1 gang om ugen.

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

He he...tænk sig allerede, at være blevet smidt ud, af skolen i sådan en ung alder :-)

 

Det med chipsene, kender jeg godt. Når jeg spiser chips er jeg nøje overvåget af 3 hunde og når de så endelig får en smagsprøve, så lyder det som et helt orkester. De har hver sin klang, alt efter størrelse på hunden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

HUND BILLIG TIL SALG !!!!!!!!Så er vi ude på aftenturen. rosa er uden snor, da hun " plejer " at blive liiige i nærheden og jeg kan aflede hende fra cykler og mennesker. Bag os kommer der 3 vel voksne damer som er ude og gå. De fylder hele stien og har ikke tænk sig at trække ind til siden. Jeg lokker Rosa ind til siden, og afleder hende med ros og godbidder mens de går forbi. Det fungere lige efter planen TIL.......

En af damerne som nu er 20 m for an os, har en refleks hængene på ryggen og gadelampen skinner i den. Afsted løber Rosa for at fange det mærkelige lys. :damn: Mig råbende efter hende i løb, men der er ingen kontakt. Damen vender sig om og vil skubbe Rosa væk, hvorpå møg hunden tænker, fedt hun vil gerne ha jeg skal fange hendes handske.... Vild sjov dame jeg lige har mødt der.....:klap:

Damen er ikke synderlig positiv da jeg endelig får fanget humør bomben som hopper lystigt omkring, for at fange handske.:damn:

Jeg undskylder 100 gange, men damen er ikke positiv stemt. ( hvilket ikke er helt uforståeligt )

Konsekvens...... Pt. Er Rosa i snor, pånær på afgrænset arealer....... Suk

Og så lige....... Kære Gud. Det er ikke fair at det dårlige vejr fortsætter, da det er tredie gang jeg bliver nød til at købe en vinterjakke til Rosa. Det er ikke fair, da vi skriver April lige omlidt....:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg ved at de har fodret ham med foder til gigant racer og pt får noget mere energi tæt på dyrlægens opfordring.

Jeg ved ikke rigtig noget om forældrene. Lavet nemlig et panik køb ( hvilket ikke sker igen ). Jeg mistede min gamle hund og der var så tomt i mit hjem. Kontaktede flere kenneler som ikke skulle ha hvalpe eller først om et år og endda havde en lang liste med købere.

de er købt i Skanderborg. Set i bakspejlet en ren hvalpefarm. Der var pænt rent og hvalpene havde fine forhold, men når en tæve skulle af med hvalpe, så var der en ny tæve som fødte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmmm. Måske er Bøllebarnet ved at blive stor :hmm: Når folk siger " sikken dog stor pige hun er " tænker jeg " det er jo bare mit lille pus.... MEN, idag legede Rosa med Sally som er labrador. Pludselig kunne Rosa ikke finde Sally, hun kiggede rundt, men Sally var meget tæt på, nærmere betegnet hun stod UNDER Rosas mave :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...