Hop til indhold

Hjælp! Det kribler og krabler..


Fluffykins
 Share

Recommended Posts

I Teas pels, hun har nemlig fået lopper! :shock: Hun blev behandlet med effipro med det samme vi fandt en enkelt loppe på hende for en uge siden.

Alle hendes tæpper, kurve etc. Blev vasket og hele hytten støvsuget og gjort rent samme dag, og hver anden dag siden.

Alligevel ser det ud til at der bare kommer flere og flere lopper på hende, og jeg er i tvivl om det middel jeg har brugt på hende overhovedet virker, for har siden fundet ud af at det er baseret på det samme stof som frontline, som jeg har hørt ikke virker her i området. :vedikke:

 

For at være helt ærligt har jeg lyst til at dryppe hende med Bayvantic allerede i dag, men er der nogen risiko ved det når hun blev dryppet med det andet for en uge siden? Hun bliver dryppet med bayvantic i flåtsæsonen, så jeg ved at hun kan tåle det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok men er det normalt at man ser flere lopper efter man har dryppet dem? Jeg tænker bare at hvis ikke det middel jeg har brugt har nogen effekt, kan det jo potentielt blive til rigtig mange loppeæg hvis jeg venter til kan få fat på dyrlægen på mandag.

På den anden side, har jeg aldrig prøvet at behandle mod lopper før, så ved ikke om det er meget normalt at det tager sin tid før de levende lopper forsvinder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...