Hop til indhold

dei havet ikke royal GD foder pis (kort) og kenner i Mentor 2)


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

så jeg har købt noget som er til hunde på 44kg og +8 år, der er en chæfer uden på posen og den er blå i top og bund (alsår posen),

 

er det ok eller vordan

 

har tenkt mig at blande let af hinnes gamle foder i det nye i overgangs perioden men den vare ikke ret længe da der nesten ikke er mer tilbage lyder det som en ngenlunde god plan.??

______________________________________________________

 

jeg har osse væred ude og kigge på højtalere vis der nu er nogle som har eller kenner Dali Mentor 2 så må i meget gerne fortelle vad i syns om lyden. di CM1 jeg har nu syns jeg er noget svage i mellemtone området.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
ingen som kenner højtalerne meget meget underligt det er jo et forum for nesten alt muligt, selv hunde

 

Hvis det er i en forretning du har set de omtalte højtalere, så kan du spørge om du evt. kan få et par på prøve det er nemmere at sammenligne hjemme ved dig selv, og med dit eget udstyr, din forstærker kan jo nok køre med to sæt højtalere....så er det bare at sætte noget kendt musik på og skifte frem og tilbage mellem dine egne højtalere og de nye! :5up: Hvis der ikke er nogen forbedring i lyden, er det jo bare at sige tak for lån! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er i en forretning du har set de omtalte højtalere, så kan du spørge om du evt. kan få et par på prøve det er nemmere at sammenligne hjemme ved dig selv, og med dit eget udstyr, din forstærker kan jo nok køre med to sæt højtalere....så er det bare at sætte noget kendt musik på og skifte frem og tilbage mellem dine egne højtalere og de nye! :5up: Hvis der ikke er nogen forbedring i lyden, er det jo bare at sige tak for lån! :mrgreen:

 

jeg har fundet dem på HI-FI klubbens hjemmeside og så har jeg været deroppe og snakke med dem i Hillerød men di havet dem ikke så når jeg for taget mig let sammen skal jeg ha ringet til deres butik i hørsholm for at spøre om di har dem der.

 

øøø bbbøøø nej man kan kun sette et set højtalere på det er jo en super duber fantastisk NAD forstærker så det kan man sørme ikke fy fy:mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...