Gæst PandaPigen Skrevet Februar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2013 Hejsa Jeg har lige fået min søde vapse hjem, hun er 4 mdr og vi skal snart begynde til træning, men så er det nødvendigt med en smart bæretaske til hende, da hun max(højt sat) kommer til at veje 8 kg, og vi er afhængige af bus. (og lidt tog ind i mellem) Hvad vil i anbefale? Jeg har kan ikke linke dem jeg har kigget på desværre Men i må meget gerne komme med bud på hvad der ville være bedst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Februar 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2013 Man kan få sådan nogen "kænguru" tasker som man bærer foran så hunden sidder i en pose. Jeg har brugt sådan en til mine beagle hvalpe i sin tid. De er gode fordi du har øjne og ører på hunden når den sidder der. hundetaske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Februar 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2013 Hvis du bor ien større by , kan du jo besøge en dyrehandel og her både se og prøve div tasker, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Februar 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2013 tillykke med hende og sikke da nogle dejlige øjne mit kræ havde en vis forkærlighed for at gnaske i antennekabel - måske har din også den tilbøjelighed så jeg ville lige anbringe ledningerne på billedet udenfor hendes rækkevidde (bare et råd for måske er hun i modsætning til min ekstremt velopdragen/ kræsen på det område ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts