Hop til indhold

Tumor i leveren

Gæst figito
 Share

Recommended Posts

Hej

Vi har en Balkan Støver (fra Kroatien)på 8,5 år, som netop har fået konstateret en tumor i leveren på størrelse med en appelsin.

Der kan åbenbart ikke gøres noget operativt. Det blev nærmest opdaget ved et tilfælde, da hun var til årlig kontrol. Dyrlægen syntes, at hun var blevet lidt tyndpelset nogle steder på ryggen. Han tog nogle blodprøver, som vist alt for høje levertal og kolesteroltal. Der blev lavet urinprøver, som lå lige i det højeste.

Så tog han røntgenbilleder, hvor han kunne se tumoren.

Hun har ingen synlige symptomer, men vi er selvfølgelig bange for det snart kommer. Nogen der har erfaring med tumor i leveren? Problemet er selvfølgelig at den trykker på de andre organer.

Skulle vi evt. prøve noget alternativ behandling? Nogen forslag?

Alle svar modtages med kyshånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre kun erfaring fra mennesker.

Min mor havde en tumor i leveren, hvor hendes liv blev forlænget en del med alternative behandlinger, som supplement til strålebehandlinger.

Nu kan jeg ikke tale på hundens vegne, men måske ville jeg tale med dyrlægen om man kan gøre noget for hende og hvordan han/hun vil råde jer til at forholde jer, til hendes sygdom. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites