Gæst figito Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Hej Vi har en Balkan Støver (fra Kroatien)på 8,5 år, som netop har fået konstateret en tumor i leveren på størrelse med en appelsin. Der kan åbenbart ikke gøres noget operativt. Det blev nærmest opdaget ved et tilfælde, da hun var til årlig kontrol. Dyrlægen syntes, at hun var blevet lidt tyndpelset nogle steder på ryggen. Han tog nogle blodprøver, som vist alt for høje levertal og kolesteroltal. Der blev lavet urinprøver, som lå lige i det højeste. Så tog han røntgenbilleder, hvor han kunne se tumoren. Hun har ingen synlige symptomer, men vi er selvfølgelig bange for det snart kommer. Nogen der har erfaring med tumor i leveren? Problemet er selvfølgelig at den trykker på de andre organer. Skulle vi evt. prøve noget alternativ behandling? Nogen forslag? Alle svar modtages med kyshånd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Februar 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2013 Velkommen til Desværre har jeg ingen erfaring der kan hjælpe. Naturligvis kan du prøve en masse alternativ behandling, jeg går selv ind for alternativ behandling, men hvad er dyrlægens skøn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Februar 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2013 Velkommen til. Nej det ved jeg heller ikke noget om, men jeg har også brugt alternativ behandling til Sille og har været glad for det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret Februar 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2013 Jeg har desværre kun erfaring fra mennesker. Min mor havde en tumor i leveren, hvor hendes liv blev forlænget en del med alternative behandlinger, som supplement til strålebehandlinger. Nu kan jeg ikke tale på hundens vegne, men måske ville jeg tale med dyrlægen om man kan gøre noget for hende og hvordan han/hun vil råde jer til at forholde jer, til hendes sygdom. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts