Gæst ziggys mor Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg er lidt i tvivl om, hvor jeg skal skrive et opslag som dette. Vi har en lille hvalp på 10 uger, vi har købt af en der hedder Gitte. Kennel netesminde, hun strikker hundetrøjer i noget lækkert garn, ikke for at hunden skal være smart, men for at holde dem varme her i kulden. Vil bare lige anbefalde folk at kikke dem, hvis man lige står og mangler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 De ser lækre ud de trøjer. Jeg strikker også til mine beagler - bruger noget af det samme garn din opdrætter. De virker mere tilpas med at få en trøje på frem for en jakke (købt i dyre domme) Og så er det hyggelig at sidde og strikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Fine små trøjer - men som sædvanlig går de ikke ned og dækker "motoren"... om mine har dækkener eller trøjer på, er jeg ligeglad med, men de skal ned og dække de store muskelgrupper i bagdel og lår hvis de skal være noget værd i min verden.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Marts 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2013 Her er linket:Kennel Netesminde De er da smarte:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts