Raenil Skrevet Marts 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Marts 1, 2013 Altså i kvaliteten - jeg ved godt at der er forskel på frekvensen. Og i så tilfælde - hvad vil i anbefale? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Marts 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2013 Altså i kvaliteten - jeg ved godt at der er forskel på frekvensen.Og i så tilfælde - hvad vil i anbefale? Jeg har Acme 210½, så kan jeg altid få den erstattet med en ny, og det sker desværre ofte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tacora Besvaret Marts 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2013 Der er fløjter med enkelt tone, nogle med trille og nogle med både enklet tone og trille, endda nogle som er lydløse. Jeg fortrækker ligesom spilop Achme som er af god kvalitet og man kan må en ny helt magen til, hvis man mister sin fløjte. Fløjter med trille har den ulempe at "ærten" fryser fast i frostvejr. Så ligesom Spilop - Achme Venlig hilsen Steen Stenild Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Marts 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2013 Samme som allerede nævnt. Acme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts