Hop til indhold

Cujo i haven


guanomo
 Share

Recommended Posts

Når cujo for en ny politi stav skal man gerne kaste den 4-5 gange før han tygger i den og ikke vil give den fra sig :-)

 

her er 2 videoer, 1 hvor jeg får staven og en anden med at han ikke vil give den.

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=aTt3nT6-4f0[/media]

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Når cujo for en ny politi stav skal man gerne kaste den 4-5 gange før han tygger i den og ikke vil give den fra sig :-)

 

her er 2 videoer, 1 hvor jeg får staven og en anden med at han ikke vil give den.

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=aTt3nT6-4f0[/media]

[media]

[/media]

 

 

Hmm, hvordan er den tråd dog slippet forbi min næse?

 

 

Hvor er han absolut bedårende p åden sidste video, man kan bare se at han driller for vildt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak misiek og Aslan :5up:

 

Han gør det indendørs at man skal holde den de første 10 minutter og derefter vil haqn have den alene. Kun Hjalte der må tage den fra ham :hmm: hjalte gør det hvis han ikke ligger på sit tæppe, så tager han den, går hen til tæppet og kalder på cujo og giver ham den når han ligger ned :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak misiek og Aslan :5up:

 

Han gør det indendørs at man skal holde den de første 10 minutter og derefter vil haqn have den alene. Kun Hjalte der må tage den fra ham :hmm: hjalte gør det hvis han ikke ligger på sit tæppe, så tager han den, går hen til tæppet og kalder på cujo og giver ham den når han ligger ned :5up:

 

 

Hjalte :lun: han er for sød ved Cujo :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hvor er Cujo bare bedårende.:mrgreen:

 

det er så tydeligt at se at han bare tænker :"HAHA du kan sige hvad du vil, du får den ikke!!!"

nemlig :mrgreen: hans ynglings sport er at drille mig... f.eks. når han er ude i haven og hygger sig alene og så vil ind, banker han lige på døren, men så hopper han lige baglæns og stiller sig legestilling og gør "så er det nu vi skal" og det kan han gøre 3-4 gange indtil han lundter ind fordi jeg ikke "gider" lege med ham :mrgreen: og det er kun sjovere hvis det er Hjalte (vores søn) der åbner døren, så kører han helt op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...