Hop til indhold

Collie vs. Sheltie


Rosa565
 Share

Recommended Posts

Hold da op, der er kommet mange svar :) Mange tak for hjælpen! Tror heller ikke, det bliver et kæmpe problem at få den med i bussen, det kan godt være, jeg ikke er så stærk, men kan da godt være vores Bichon Havanais på 6,2 kg.. så det skal nok gå :)

 

Og hvor er det nogle super billeder med alle kaninen og hunden :) Det vigtigste for mig, er at hunden ikke ser kaninerne som byttedyr og prøver at slå dem ihjel :genert:

Vores ene bichon havanais var også rigtig sød ved kaninerne, hun havde en yndling, som hun også både slikkede og gerne ville putte med.. Jeg tænker, at de kan lære, at de skal være afslappede omkring kaninerne, så længe de bare er opstemte og ikke i killer humør :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad størrelse transporttaske skal en sheltie egentlig have? Kan se, at mange transporttasker er ca. 40-50 cm, lange.. men de eneste informationer jeg kan finde om sheltiens størrelse, er dens højde :confused:

 

Min sheltie er 36 cm. høj og ca. 60 cm. lang, hvis man måler fra haleroden til snuden. Men når hun ligger ned, er hun jo ikke så lang.

Nu har jeg ingen transporttaske til hende, men den transportkasse jeg har til at stå i bilen er 60 cm i længden, 40 cm i bredden og 40 cm i højden, og der har hun masser af plads.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...