Hop til indhold

Sådan ca.


Gittemus
 Share

Recommended Posts

Vi skal begynde til Trænning om 14 dage. Er spændt på om Rosa kan holde varmen i 1 1/2 time.

Det kan hun ikke, og som vejret er nu kan hun heller ikke holde varmen i 1½ time selv om hun har dækken på. Så I skal sørge for at holde jer i gang, hvis hun står stille ret længe bliver hun hurtigt kold.

 

ps. Er det normalt at Grander prutter, så det lammer nerve systemet på 2 sek.:shock:

 

Nææh ikke umiddelbart. Hvor meget en hund prutter afhænger nok mere af foder end af race ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun vokser fint. Går til dyrlæge og får hende vejet hver 14. Dag. Hun fik rent Tholo, men sked en del. RC Germand Shepard fordi at du skrev at du skrev at du havde erfaring med det.

blander det pt. Da jeg stadig har noget Tholo tilbage.

 

OK, vægten er som sagt ikke et parameter der kan bruges til at vurdere om hunden vokser rigtigt, men jeg spurgte nu kun fordi du skrev du ikke turde skifte foder, så det lød som om du havde en bekymring i den forbindelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmmmm. Kunne være at jeg skulle øge mængden af RC og se om vind forholdene bliver bedre :mrgreen:

Mener simpelthen bare ar foder er en jungel og er bange for at skifte til et foder som ikke giver hende det hun skal.

 

Jamen skru ned for Tholofoderet, så kan jeg ikke se hvorfor du skulle ændre på noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...