potil Skrevet Marts 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2013 Tjek lige de her fantastiske optagelser :5up: - og virkelig smukke hunde :hjerte: [video=youtube_share;zjvSWsN1F_8] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2013 Sikke en pæn lige ryg den schæfer havde! Det var dengang... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2013 Sikke en pæn lige ryg den schæfer havde! Det var dengang... Det var også min tanke - ser så sunde ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2013 og generelt synes jeg at hundene var noget kraftigere bygget dengang? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2013 jeg synes at langt de fleste schæfere jeg ser herovre har fine lige rygge? Udover det, synes jeg boxerne i videoen var flotte, med en meget mere velproportioneret krop, og ikke som i dag, hvor de ser ud som om ryggen er en halv gang for kort, og bagparten totalt underudviklet. Synes dog ikke doberen så ret godt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts