Hop til indhold

Holstebro : Ejer søges til denne lille hund.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Fra FB:

JEG VIL HJEM!!!!

Hund fundet i Asagården i formiddags.

Han bære halsbånd, uden tegn.

Han befinder sig nu, hjemme hos mig, på Mysundevej i Holstebro.

DEL DEL DEL DEL DEL

Dyrlægen har ikke åben før imorgen, og tager søndagstillæg, og øjblikelig betaling.

Derfor efterlyses han her på FB, i håb om ejer findes.

Ellers bliver han scannet for chip imorgen.

- Han bliver pt. her hos os, både for hund og ejers skyld, da det ellers bliver en DYR fornøjelse, med betaling af ophold hos dyrelægen + bøde tillæg, da han ikke bære lovpligtig hundetegn. :)

DEL DEL DEL...

Foto's van Carina Christensen | Facebook

 

 

 

 

 

155769_10201139190191515_604139216_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

du kan også fremlyse ham på www.dyrefinder.dk her kan du også se om han er efterlyst , eller du kan aflevere ham hos politiet eller falck , jeg ville nok under alle omstændigheder kontakte politiet for det kan jo være at ejeren har efterlyst ham her. Desuden kan du jo lave en fremlysning og sætte den op alle steder i dit nærområde - Brugsen / Kvickly /Lygtepæle og alle andre steder du kan komme i tanke om. Håber det lykkedes og lad os høre resultatet !

Link til indlæg
Del på andre sites

du kan også fremlyse ham på www.dyrefinder.dk her kan du også se om han er efterlyst , eller du kan aflevere ham hos politiet eller falck , jeg ville nok under alle omstændigheder kontakte politiet for det kan jo være at ejeren har efterlyst ham her. Desuden kan du jo lave en fremlysning og sætte den op alle steder i dit nærområde - Brugsen / Kvickly /Lygtepæle og alle andre steder du kan komme i tanke om. Håber det lykkedes og lad os høre resultatet !

 

Det er ikke mig, der har hunden, jeg har blot delt efterlysningen, herinde også og jeg kender ikke hende, der har taget hunden til sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...