Hop til indhold

Hund søges i Nordjylland.


Gæst stophalv
 Share

Recommended Posts

Gæst stophalv
Det var hurtigt, at det blev søndag :blink:...Stort tillykke med ham, hvor ser han sød ud :hjerte:

 

Man skal ikke lade sig narre af at en DSG er en lille hund, for den har et stort ego :-)

Kunne ikke vente.:-) Der bød sig en mulighed i dag og haps sagde jeg lige. Du har ret der er godt nok meget hund og isært meget klog hund i sådan en lille ven. Ingen problemer med kat, børn og børnebørn, han hilser og venter til de er klar til hans charme, der går lige 3 min. Min kære kone var meget i mod pga. vi ikke er til Terrier, men 1 time så var det ok at han ligger i sofaen. Man kommer langt med charme og flot hår.
Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne ikke vente.:-) Der bød sig en mulighed i dag og haps sagde jeg lige. Du har ret der er godt nok meget hund og isært meget klog hund i så dan en lille ven. Ingen problemer med kat, børn og børnebørn, han hilser og venter til de er klar til hans charme, der går lig 3 min. Min kære kone var meget i mod pga. vi ikke er til Terrier, men 1 time så var det ok han ligger i sofaen.

 

Det kan jeg godt forstå, at du slog til når lejlighed bød og du kunne få ham hjem noget før :-D

 

Ja, med charme kommer man langt, så selv om han ligger i sofaen i dag, så ligger han temmelig sikkert også i jeres seng inden ret længe. De elsker, at ligge under dynen.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stophalv
Det kan jeg godt forstå, at du slog til når lejlighed bød og du kunne få ham hjem noget før :-D

 

Ja, med charme kommer man langt, så selv om han ligger i sofaen i dag, så ligger han temmelig sikkert også i jeres seng inden ret længe. De elsker, at ligge under dynen.:-)

Nej det er noget vrøvl, en DSG er ikke en putte hund.;-)bobby2.jpg
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er noget vrøvl, en DSG er ikke en putte hund.;-) [ATTACH=CONFIG]107426[/ATTACH]

 

Nååå...hvor er han bare heldig, at have fået en ny familie , hvor man må putte i sofa og under dynerne :lun:...endnu en gang tillykke til Bobby og jer :-)...håber, at du vil poste lidt billeder af ham engang imellem og fortælle hvordan det går.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stophalv

Tråden kan lukkes, i kan følge Bobby på min profil i mange år. Må jeg give et godt råd til dem der søger hund eller et hjem til en. TÅLMODIGHED. Det er ikke en hund eller et hjem der søges, det er vigtigt at kemien passer, så det bliver den rigtige hund og det rigtige hunde hjem/ejer.:-) Det er forskellen på succes eller fiasko. Og fiasko har ingen glæde af. Jeg og min familie ville aldrig ha valgt en DSG, men Bobby valgte os. Jeg lavede en fejl, at lade Bobbys familie og deres anden hund gå med på tur. Det skal i ikke, tag den "måske" kommenene ven med ALENE, så i kan se hinanden an.

Redigeret af stophalv
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...