Hop til indhold

Hund søges i Nordjylland.


Gæst stophalv
 Share

Recommended Posts

Gæst stophalv

Hej. Jeg har lige midstet min højt elskede Labador, Og kan tilbyde en ny hund et godt og kærligt hjem. MEN, jeg er ikke så frisk til bens, men har stor have, jeg har 2 børnebørn 2 og 3 år og en kat. Størrelse Cocker Spaniel og Labador, ikke mindre eller større. Jeg kan gå ture til skov og strand, ligge 50 meter fra bopæl, men kan kun bruge en hund der går pænt eller nemt kan lære det og vigtigt, kommer når jeg kalder. Hunden vil max være alene 2 timer et par gange om ugen. Jeg har haft 1 Kleiner Münster lander og 2 labradorer.

Redigeret af stophalv
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stophalv

Takker Tullemus, har været der inde, kan ikke rigtigt finde ud af at ligge dette ind? kan du hjælpe? Hej. Jeg har lige mistet min højt elskede Labrador, Og kan tilbyde en ny hund et godt og kærligt hjem. MEN, jeg er ikke så frisk til bens, men har stor have, jeg har 2 børnebørn 2 og 3 år og en kat. Størrelse Cocker Spaniel og Labrador, ikke mindre eller større. Jeg kan gå ture til skov og strand, ligge 50 meter fra bopæl, men kan kun bruge en hund der går pænt eller nemt kan lære det og vigtigt, kommer når jeg kalder. Hunden vil max være alene 2 timer et par gange om ugen. Jeg har haft 1 Kleiner Münster lander og 2 labradorer. Kontakt e-mail [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stophalv
Krydser fingre for, at du igen snart har følgeskab af en god ven :-)

 

Det gør jeg, køber en Cocker spaniel hvalp, hvis jeg ikke finder en god hund her, eller de andre steder jeg søger. Ville bare gerne hjælpe en hund der manglede et godt hjem. Der er alt for stille her, tomt i hjemmet og i hjertet.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har snakket med en der har en schæfertæve på 5 år, som hun skal af med og her er hvad ejeren har fortalt om hende :

 

Gina bor i Jylland, Nykøbing Mors og er meget lydig og børnevenlig. Kan med både store og små hunde og katte. Hun kan finde på, at slikke små børn i hovedet, hvis de ligger på gulvet og de pludre og hviner, hun tror, at de vil snakke med hende, men når man opdager det, siger man bare "nej", så holder hun med det.

Elsker, at køre bil og være ved strand og skov. Hun er rar og renlig og vant til, at være inde. De skal af med hende nu, så hurtig henvendelse er påkrævet og hun bliver kun overladt til folk, hvor ejer er sikker på, at hun får det godt.

 

Hvis du er interesseret, så kontakt mig i en privat besked, så kan du få hendes telefonnr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stophalv

Mange tak. Har kontakt og set vennen, så skal jeg lige bruge mine tale evner på hjemme fronten. For Terriere er ikke så populære her i huset, PGA. en vens foxterrier. Men din venindes Dansk/svenske gårdhund, det ser godt ud. 1000 Tak. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stophalv
Har snakket med en der har en schæfertæve på 5 år, som hun skal af med og her er hvad ejeren har fortalt om hende :

 

Gina bor i Jylland, Nykøbing Mors og er meget lydig og børnevenlig. Kan med både store og små hunde og katte. Hun kan finde på, at slikke små børn i hovedet, hvis de ligger på gulvet og de pludre og hviner, hun tror, at de vil snakke med hende, men når man opdager det, siger man bare "nej", så holder hun med det.

Elsker, at køre bil og være ved strand og skov. Hun er rar og renlig og vant til, at være inde. De skal af med hende nu, så hurtig henvendelse er påkrævet og hun bliver kun overladt til folk, hvor ejer er sikker på, at hun får det godt.

Hvis du er interesseret, så kontakt mig i en privat besked, så kan du få hendes telefonnr.

Takker, vil gerne vente til sent Søndag, da jeg har en hund vi skal ud og hilse på. OK?
Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak. Har kontakt og set vennen, så skal jeg lige bruge mine tale evner på hjemme fronten. For Terriere er ikke så populære her i huset, PGA. en vens foxterrier. Men din venindes Dansk/svenske gårdhund, det ser godt ud. 1000 Tak. :-)

 

Jamen så skulle der da ikke være nogen ko på isen, for DSG`en er snarere en pincher end en foxterrier :mrgreen: og jeg kan varmt anbefale en dsg, har selv en af slagsen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stophalv

Jeg vil gerne takke alle her på HF for jeres hjælp og tålmodighed.;-) Jeg har fået mange tilbud men, har sagt nej tak eller måske til de hunde jeg var i tvivl om, det er jeg super glad for i dag da min nye hundeven Bobby lige er flyttet ind, en super dejlig DSG som med kærlighed og stort overblik, har fundet sin plads i vores hjerter og vores hjem. Dejligt med lyden af hunde poter i hjemmet igen. :-)bobby1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne takke alle her på HF for jeres hjælp og tålmodighed.;-) Jeg har fået mange tilbud men, har sagt nej tak eller måske til de hunde jeg var i tvivl om, det er jeg super glad for i dag da min nye hundeven Bobby lige er flyttet ind, en super dejlig DSG som med kærlighed og stort overblik, har fundet sin plads i vores hjerter og vores hjem. Dejligt med lyden af hunde poter i hjemmet igen. :-) [ATTACH=CONFIG]107423[/ATTACH]

 

 

Det var hurtigt, at det blev søndag :blink:...Stort tillykke med ham, hvor ser han sød ud :hjerte:

 

Man skal ikke lade sig narre af at en DSG er en lille hund, for den har et stort ego :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...