Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Autobur

Featured Replies

Besvaret

Hej allesammen :)

Jeg skal have købt et autobur til min hund (en eurasier på små 25 kg.). Jeg vidste at jeg gerne ville have et tuv-godkendt (og gerne crashtestet). Da disse jo er ret dyre, gik jeg på jagt efter et brugt. Nøj, det er svært at finde rundt i. Folk skriver ikke, om deres bur er tuv-godkendt osv. Men pludselig slog det mig, midt i gennemgangen af alle annoncerne: "De åbner allesammen bagtil". Jeg skal have et der åbner i siden, da jeg kører i Kia Picanto. Så gik jeg ind og kiggede på alle de fabriks-nye tuv-godkendte osv. bure, og heller ikke her ser det ud til at de findes med "side-åbning".

Nogle erfaringer? Kender i nogle "sikre" bure med sideåbning?

Mvh. Christina

Besvaret
Er der andre end Variocage som rent faktisk tüv-godkendt? og crashtestet at hunden overlever?

Variocage

Kiggede på andre modeller, da jeg skulle have bur, men fandt ikke andre der er crashtestet. Det er et par år siden, så måske er der kommet flere godkendte modeller?

Besvaret
Der er også Artflex kan jeg nu se http://www.artfex.se/hundbur

Naivt tænkte jeg, at det måtte da være billigere, når det nu var sådan helt simpelt. Tro om igen!

Har forresten variocage og elsker det. Uden skillevæg i dobbeltburet kan der snildt ligge 3 bordere.

Besvaret

Der er efterhånden en del tuv-godkendte mærker på markedet, selvom Variocage var de første :) Mit problem er, at det skal kunne åbnes i siden. Og det kan jeg ikke finde nogen (tuv-godkendte) som kan :hmm: