Hop til indhold

Skal ud og se på hvalp på lørdag!


Gæst Glossi
 Share

Recommended Posts

Gæst Glossi

Ih, jeg kan bare ikke vente til lørdag!

 

Min kæreste og jeg har nemlig endelig besluttet, at vi skal have vores første hund, og i lange tider har vi diskuteret racer; vi var nemlig rigtig langt fra hinanden mht. hvilken type hund, vi gerne ville have. Men efter mange overvejelser har vi begge kastet vores kærlighed på Shetland Sheepdog'en, som bare har alle de egenskaber, vi ønsker i en hund.

 

Nu på lørdag skal vi ud og kigge på den smukkeste lille tricolour sheltie tævehvalp. Hun er simpelthen bedårende; jeg glæder mig til at se, om vi også falder pladask for hende i virkeligheden! Jeg er allerede lidt forelsket i hende bare ud fra beskrivelse og billeder... så mon ikke...

 

Det bliver simpelthen så spændende. Hun er kun godt 3 uger nu, så hun ville være klar til flytte hjemmefra ca. 1. juni. Maaaand, det er lang tid at gå og vente :roll: Men hun er garanteret værd at vente på :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med beslutningen, og forhåbentlig tillykke med hvalpen:banan:

 

Vi er lige blevet skrevet op til en hvalp om et år (!!!!), så kender alt til det med at vente længe:blink:

 

Og husk nu, at vi her på HF forlanger hvalpespam:mrgreen: Og husk også at der er rigtig mange der sidder klar med gode råd om alle de problemer og tanker man har i hvalpetiden. Og nå ja, NYD hende mens hun er hvalp:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

altid mange mange billeder! Der skal meget til førend vi bliver trætte af hvalpe billeder, som det lige er blevet nævnt!

 

Tillykke med hende, hvorfor faldt valget lige på shettien?

 

Tak! Jamen, valget faldt på sheltien, fordi vi gerne ville have en aktiv hund i en mindre størrelse. Jeg vil gerne løbe agility med min hund, og går meget op i træning, og sheltien er jo lynende intelligent og adræt. Og samtidig er det en meget hengiven og loyal hund, som gerne vil være omkring sine mennesker. Vi bor på landet, så det skal også være en hund, der kan holde til at være meget udendørs - en rystehund af en tæppetisser (citat min kæreste) ville ikke passe til os :lol: Selvom jeg stadig har en hemmelig drøm om en chihuahua på et tidspunkt. Hehe.

 

Og så kommer man jo ikke udenom, at det er en gudesmuk race! :lun: Selvom det selvfølgelig hovedsageligt er temperament og sind, vi har valgt efter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...