Hop til indhold

Vådfoder, ja tak! men hvilken slags?


Gæst SamojedNala
 Share

Recommended Posts

Gæst SamojedNala

Hej :)

 

Min dejlige lille dame, er ikke så vild med sit tørfoder (har prøvet forskellige slags).

Hun spiser ikke særlig meget og det har gjort at hun er blevet lidt for tynd...

Jeg vil gerne prøve at fodre hende med vådfoder, hvilket jeg tænker at lidt mere spændende end tørre piller ;)

 

 

- Er der nogen herinde, der har gode eller dårlige erfaringer med specielle mærker?

 

 

Med venlig hilsen

Nala & Ditte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

James Wellbeloved er uden tvivl gourmet over alt våd foder. Meget delikat ligger kødet i en sovs - der er en smule ris, gulerødder og ærter ved - ikke en stor pærevælling som meget våd foder er - det er klart mine beaglers livret. Våd foderet er pakket i praktiske 150 gram folieposer så man ikke står med en ulækker dåse og må smide det halve ud.

Natures Menu er også et hit, men mere pate agtig og det er ikke til at se hvad der er hvad - men alligevel mere lækkert end dåse foderet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fodrer engang imellem med lukulus vådfoder, hvis jeg ved at det lige er vigtigt at mine hunde får en god portion foder f.eks. før eller efter at der er blevet ydet noget ekstra. for mine er nemli heller ikke sådan nogle, som tømmer tørfoderskålen med begejstring.

jeg er vild med hvordan lukulus ser ordentligt ud og dufter ret godt af tørfoder at være. Og det blkver totalt inhaleret af mine:mrgreen:

 

Kan købes på zooplus.dk eller .de

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst SamojedNala

Hun er blevet testet for hjerte orm en del gange (vi har boet på falster, hvor de var meget aktive) og jeg har snakket med dyrlægen og der skulle ikke være noget :)

Men tak for info :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...