Hop til indhold

Nanna bider i alt!!!!


Gæst mlnk
 Share

Recommended Posts

:damn:

 

Hej hunde elskere :) meget længe siden, men alt er gået rigtig godt...

 

Jeg har skaffet mig en lille (stor) yorkshire terrier mere, hun hedder Nanna og er nu 8 mdr. Gammel. Dejlig alder ;)

 

Øjet har et problem med hende, hun bider i alt, vi giver hende legetøj, leger med hende, børster tænder, viser hende hvad hun godt må bide i og skælder hende faktisk ikke ud, men siger højt nej, når vi tager hende i at bide i andet end sit legetøj. Jeg har tjekket hendes tænder, der er intet og peje fingre ad her. Hun bider i mine sko, vægge, gips, paneler, døre, reoler, skabe, vandrør og jeg kan blive ved.

 

Please kom med nogle forslag til hvad jeg skal gøre??? Er ved at give helt op :( det skal siges at nannas hundemad døde da Nanna var 14 dage gammel, Nanna er lidt en usædvanlig hund, hun sutter på ting, som var det en sut, og hun har overhovedet ingen forstand på almindelig hundesprog. Vi prøver at hjælpe hende, men hun forstår det bare ikke. Skøn er hun :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har Nanna så været fra hun var 14 dage til hun var 8 uger? Fandt opdrætter en amme til hvalpene?

Og var hvalpene hos ammen til de var 8 uger?

 

Jeg tænker på, om Nanna manglede noget i sin første tid.

 

Har du kontakt til hendes søskende? Hvis ikke, så kunne opdrætter måske formidle kontakt? Det kan jo måske hjælpe dem at have hinanden til leg og hundesprog en gang imellem.

 

(øøøh... jeg går ud fra, at det var Nanas hundeMOR, der døde, da hun var 14 dage... :hmm:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...