Hop til indhold

Hvem kan give smukke Bølle et godt hjem ?


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Dette er smukke og livsglade Bølle.

Bølle kommer fra Bosnien, hvor han boede i et shelter midt på en losseplads. Bølle kan være alene hjemme nogle timer og han kommer når man kalder på ham. Han kom til DK, den 26 april og befinder sig i øjeblikket på Fyn, hvor han er i pleje.

Er man interesseret, så send mig en privat besked.

 

Her er hvad plejefamilien skriver om ham, dagen efter, at han kom til DK :

 

Smukke Bølle, fra Tuzla Shelter i Bosnien, kom til Danmark i går d. 26 april, glad og forventningsfuld over alt det nye og spændende der skete for ham. Vi har aldrig set en hund der var så nysgerrig ….på hele køreturen fulgte han med i alt hvad der skete omkring ham, ja selv broerne så han og dukkede sig når vi kørte under . MEN hans ny familie sprang fra samtidig med at Bølle var på vej til Danmark og der var ikke nogen der ventede på ham. Så nu leder vi efter en ny familie til skønne Bølle. Bølle knytter sig hårdt til dem der er gode ved ham og han er så taknemmelig. Når man ikke har set andet end et shelter midt på en losseplads skal man lære alt fra bunden, som en lille hundehvalp, men Bølle er meget lærenem. Første dag var han ikke renlig, men allerede i dag er han. Han kommer med det samme der bliver kaldt på ham, selv i hundeskoven hvor han kan løbe frit og løbe langt væk. Han er meget, meget kærlig og så glad. Bølle’s omkostninger er omkring 2.500 kr og det er adoptionsgebyret. Bølle er ikke så glad for andre hanhunde på nuværende tidspunkt, men han blev neutraliseret for 1 mdr siden. Bølle er lidt over mellem stor hund og vejer nok ca 22-24 kg, men han er meget tynd og meget sulten, hans alder er anslået til 2-4 år. Bølle har haft et rigtigt hårdt liv i shelteret og han skal have et trygt og godt hjem der har forståelse for ham og kærligt kan hjælpe ham med at finde ud af at være familiehund i stedet for shelterhund . Der hvor Bølle skal bo må der være en rimelig stor have da Bølle nyder for at være ude. ♥

 

374699_10201201362742164_1229711292_n.jpg

 

931429_10201022418788216_1274723711_n.jpg

 

389037_10201022438028697_560830631_n.jpg

 

923250_10201022419428232_1288554922_n.jpg

 

 

480335_10201022415148125_1996131473_n.jpg

 

321612_10201022417548185_811076695_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold op hvor er han dog kær. Havde jeg ingen hund, havde jeg da uden at blinke hentet Bølle. Kan slet ikke stå for ham. Håber han finder en fantatisk familie.

 

Nøj hvor er han bare fin! Hvordan kan man springe fra sådan en skøn vuffer? Jeg håber han finder et dejligt hjem!

 

Havde jeg ikke to i forvejen ville jeg gerne give Bølle et godt vovse liv. Hvor er han kær :lun:

 

 

Ja, han måtte også godt flytte ind her, hvis vi kun havde tæverne, men det går desværre ikke med hannerne. Jeg har ikke mødt ham IRL, men ved fra hans plejefamilie, at de er meget imponeret over hvor godt, han allerede er faldet til :-).

Det ville være alletiders, hvis han kom til en kernefamilie, med halvstore børn - Bølle er en rigtig "mandehund" :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...