Hop til indhold

Opfølgning på cujo og pixie


guanomo
 Share

Recommended Posts

Ja en spøjs dag jeg ser nogen spørger hvordan det går med cujo's skavanker...

 

For den møgkøter stak af her kl 9.30 !!!! en flink beboer nede af vejen som også ledte fandt ham dog og smed ham ind i haven og lukkede lågen, min havemand som fælder træer havde glemt at lukke lågen nede bagi !!!!!! så cujo var taget på snusetur i haverne !!

 

og hvad værre er, han var til ledmanipulation i går og blev rettet til !!! og havde sat trådhegn op på 1,40 så han ikke havde meget at rende på og jeg sad og ordnede regninger og havde ikke sat han var hoppet over trådhegnet, fået en rift på benet og gået ud af lågen !

 

Så nu håber jeg ikke hans bækken er blevet skævt igen, det var ikke særligt slemt, men nok til at gåture ikke var en mulighed.

og er 1½ år siden vi var det sidst, så positivt nok.

 

Pixie har det stadigvæk godt efter sin operation, selvom snokkeriet er kommet tilbage når hun sover dybt, men de daglige lyde er væk. Hun fik udvidet næesspor, fjernet noget af ganen og slimsækkene for 2 mrd. siden.

 

Mig selv? ja er jo gået fra Hjalte's mor og hun flyttede for 14 dage siden, så livet er lidt forvirrende pt.

Hjalte tager det dog forholdsvis pænt og har pludselig fundet en anden ro uden de små "diskustioner" der opstod i løbet af dagen, små, men nok til at han blev påvirket, selvom det er svært når vi stadigvæk elsker hinanden på et eller andet plan.

 

Ved siden af er jeg jo blevet fodboldtræner sidste sommer og det kører også på skinner.

 

Pixie styrer huset herhjemme med hård hånd og cujo acceptere alt, undtaget når hun er nærgående når der skal klippes negle, så får hun besked på at skride !

 

En dag må jeg sætte mig ned og lave en billedtråd fra det sidste ½ år, kunne forestilel mig at der var nogle herinde der gerne ville se dem?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...