Hop til indhold

Min smukke og dejlige schæferhund.


Gæst Schæfertossen
 Share

Recommended Posts

Gæst Schæfertossen

Ja enhver so synes bedst om sine grise. :hjerte:

Nu har jeg siddet og set på flere af Jeres skønne hunde, så nu fik jeg lyst til at lave en billedspam af min ene hund Joker.

Han er 100 % mors hund.

Da jeg har en socialangst, så er han både min hund, partner og støtte. Pga. ham tør jeg køre alene i min bil og gå rundt i byen uden at skulle have andre mennesker med.

Når Joker er med mig, så føler jeg mig tryg og sikker. :5up:

Skal lige siges, at nogle af billederne er ikke så skarpe, da de er taget i situationen med mobil.

 

1. billede er da vi valgte ham på kennelen knapt 8 uger gammel. Det er min mand som her nyder vores nye krammebamse.

 

1.jpg

 

 

2. billede er et par dage efter at vi har fået ham hjem.

Her sammen med vores daværende rottweilertæve.

 

2.jpg

 

 

3.jpg

 

4.jpg

 

 

Billede 5 og 6: øver vi at køre i trillebør.

 

5.jpg

 

6.jpg

 

 

Billede 7: så er han fyldt 1 år.

 

7.jpg

 

 

Billede 8: hjælper far og altid med hvor der sker noget.

 

8.jpg

 

 

Billede 9: hvis ellers han kunne få startet pc'en, så kunne han helt sikkert også hjælpe med regnskaber.

 

9.jpg

 

 

Billede 10: afventer at nogen gider at hoppe på trampolin sammen med ham.

 

10.jpg

 

 

Billede 11: vores kørsel med trillebør har givet pote. Den er han helt tryg ved og bruger den ofte som ligge/siddeplads.

 

11.jpg

 

 

Billede 12: lever op til racen som hyrdehund ?

Gederne har ikke stor respekt for ham.

 

12..jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schæfertossen

Billede 13: bruges også som ungernes sovebamse. Hvem nyder det mest ?

 

13.jpg

 

 

Billede 14: Nu 2 år og med fødselsdagsben.

 

14.jpg

 

 

Billede 15: Steg på bordet ?

 

15.jpg

 

 

Billede 16: Mon Joker har hørt om prinsessen på ærten ?

 

16.jpg

 

 

Billede 17: smukkere bliver det næppe.

 

17.jpg

 

 

Billede 18: mors skødehund.

 

18.jpg

 

 

Billede 19: bodyguard for sønnike og børnebørn i mors seng.

 

19.jpg

 

 

Billede 20: Jokers 3 års fødselsdag fejres sammen med vores anden schæfer Zorro og en besøgende tæve.

 

21.jpg

 

 

Nu skal jeg nok stoppe for denne gang. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er daaarjlig!!! Skønne billeder af ham!

 

Må lige spørge... vælter han aldrig trillebørene når han hopper op i dem? ... det er bare fordi jeg eh... har hørt om en schæfertæve, der elsker at hoppe op i trillebøre, men eh, hun er ikke så elegant og sådan, så som regel vælter hun dem, hvis ikke der en en til at holde børen, når hun kaster sit korpus op. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schæfertossen
Han er en rigtig flot hund. Elsker det billede af ham i blomsterne :-D

 

Tak skal du have. Jeg er selv helt vild med netop det billede af ham i al lucernen. Synes det er noget helt specielt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schæfertossen
Hvor er der mange søde og dejlige billeder. Hvor er han smuk og sikke han ser ud til at nyde det hele :) Dejlige billeder man bliver glad af at se på.

 

Mange tak. Jamen han nyder faktisk også næsten alt. Han er en utrolig rolig og selvsikker hund, og hvis bare mor er i nærheden, så er alt andet uden betydning. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schæfertossen
Han er daaarjlig!!! Skønne billeder af ham!

 

Må lige spørge... vælter han aldrig trillebørene når han hopper op i dem? ... det er bare fordi jeg eh... har hørt om en schæfertæve, der elsker at hoppe op i trillebøre, men eh, hun er ikke så elegant og sådan, så som regel vælter hun dem, hvis ikke der en en til at holde børen, når hun kaster sit korpus op. :mrgreen:

 

Tusind tak. Joker hopper ikke op, uden at mor har givet lov. Han stiller sig ved trampolinen, sengen, trækvognen, bordet, trillebøren, wrapballen eller andet og begynder at pive. Kigger så op på mig og afventer tegn. :5up:

Det gør, at jeg altid kan sikre mig, at stolen, trillebøren, barnevognen eller andet IKKE vælter, da jeg kan nå at tage fat, før han får tilladelse og springer op.

Jeg har, fra han var lille, selv sat ham op på alt muligt, for at han skulle blive så selvsikker som muligt. Har gjort meget ud af, at det KUN var mig, der gjorde det, for jeg ville være 100 % sikker på, at han ikke kunne falde ned, stol, trillebør og lign. vælte, netop for at undgå at han skulle slå sig og finde det ubehageligt.

I dag stoler han fuldstændig på mig, og det betyder, at jeg skal være opmærksom, så der ikke kan ske ulykker, da hans tillid til mig ellers vil få et knæk. Det ønsker jeg jo ikke.

En dag skal jeg se, om jeg kan få manden til at optage, når jeg kalder ham op af trinene til rutchebanen, op på platformen og han derefter tager turen ned af rutchebanen - uden den mindste usikkerhed. Mor er der jo. :5up: :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...