Hop til indhold

Det er jo år og dag siden sidst...


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Ja, guder, hvor er det egentlig længe siden, at jeg har vist Møffe frem herinde :genert:

 

Så nu må jeg hellere gøre lidt godt for det - vi var nemlig på stranden i dag for første gang i år :-) Det var bar' dajlig! Og Møffe stor nød det!

 

Slubre slubre, det dejlige vand i indsøen :badr: Han var ikke helt villig til at høre efter, da jeg bad ham stoppe...

IMG_9009.jpg

 

Men det lykkedes da og op han kom :-)

IMG_9013.jpg

 

Forsøgte at lege lidt med at gå helt ned på knæ og tage billederne sådan HELT nedefra... Av, græsset stak!

IMG_9020.jpg

 

Men det gav da noget lidt andet end når man bare går på hug - og Møffe var bedøvende, bare han kunne få lov til at tulle rundt :banan:

IMG_9021.jpg

 

Synes effekten er ret fed med grønt, hund, busk, himmel... :-)

IMG_9022.jpg

 

Omsider nåede vi vandet i den menneskeforladte afdeling af stranden - ja, tro det eller ej, folk var åbenbart overbevist om, at vandet også var varmt, så der var faktisk en del på stranden :-) Eller også nød de bare solen og den væsentligt køligere vind?

Møffe synes jo vand er lidt idder-adder, så jeg måtte kaste hans legetøj i vandet, for at lokke ham ud...

IMG_9032.jpg

 

Og han hentede den skam!

IMG_9040.jpg

 

Men fandt noget andet mere interessant i nuet og slap den for at... Smage på Køge Bugts delikate havvand...

IMG_9047.jpg

 

Han overvejede om legetøjet måske alligevel burde blive samlet op...?

IMG_9050.jpg

 

Men altså, nej - mor måtte ud og hente den og tro det eller ej - vandet var faktisk ikke SÅ forfærdeligt koldt (men nu er der også ret lavvandet). Dette gav jo så muligheden for at få nogle vandbilleder i medlys :-)

IMG_9060.jpg

 

Tøffe-tøffe-tøffe - vandet er ikke så slemt, når man først er blevet våd - men mere våd end her vover man sig ikke ud for at blive...

IMG_9061.jpg

 

Ahhh, tør grund igen og hopla - næsten! Fangede ham desværre ikke helt i det - men en dejlig tur havde vi!

IMG_9068.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...