Hop til indhold

En lille sjov historie fra agilitytræning


NickiA
 Share

Recommended Posts

Ja det er bare fordi Aya og jeg er jo forholdvis nye og grønne til det der agility noget, men vi storelsker det allerede :klap:

Aya er rimeligt hardcore så det er egentlig bare klumpen(gæt hvem) der skal lære at følge med :oops:

Her i går skulle vi øve slalom, og Aya styrede det egentlig rigtig godt, vi bruger kommandoerne 1 og 2 og så bruger jeg mine hænder til at vise hvad hun skal :klap: og skiiii godt det kunne vi.

Så synes instruktøren at nu kunne min hund altså godt, så hun beder mig om at fjerne godbid, og derefter om helt at undgå at bruge mine hænder. tja det kan jeg da (til dels) også finde ud af. :lol:

Til sidst tror jeg at min trænerne blev så træt af at se på mine halv flagrende hænder at to af instruktørerne rottede sig sammen og fik bundet mine arme om på ryggen af mig. Og vær så go så kunne jeg få lov igen :stupid:

Spørg om jeg var rød op til begge ører :oops:

 

MEN.... min hund kom igennem, så blev da også ret stolt :banan: og så havde holdet da lidt at more sig over :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...