Hop til indhold

Hvalp eller sport?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Altså, hvor slemt kan det være. Har du et billede af ham???

 

Og nu har jeg lige nærstuderet ham her til morgen.......

 

HVIS Aslan bare holder nr 2 tilbage indtil vi HAR været i ringen - så ville han fp god kritik med kommentaren om mere fylde ønskes -

 

Overvejer at åbne en flaske champagne og stikke propppen op :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Men anne jeg har jo svaret dig på siden inden den her - vi har fået tjekket hans afførring, og der er ikke noget der indikere at han er syg.

 

Aslan er glad, frisk (damp udgaven af broholmer), og han har jo ALTID haft en meget lille appetit.

 

Første gang vi stødte på det var han 3 mdr og røg til opfodring hos dyrelægen, så det er jo ikke noget nyt.

 

Og jo vist er hans adfærd ændret sig igennem tiden - men det er så lidt at det passer med at han er blevet voksen og knap så hyper som han var som unghund.

 

Det har været sådan siden han var hvalp, og han blev tjekket for orm for et par år siden.

 

:vedikke: Hvis det er "et par år siden", er det på tide igen. Om ikke andet for at udelukke det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og nu har jeg lige nærstuderet ham her til morgen.......

 

HVIS Aslan bare holder nr 2 tilbage indtil vi HAR været i ringen - så ville han fp god kritik med kommentaren om mere fylde ønskes -

 

Overvejer at åbne en flaske champagne og stikke propppen op :drille:

 

No running shits on sunday:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Klik-godbid:5up:

 

Min den gamle hund, ville slå ihjel for det billige vådfoder fra Føtex. Måske var det en ide?

 

Der er bare ikke skide meget næring i det vådfoder, så med mindre det bruges som "topping" på et ordentligt foder ville jeg ikke spilde mavekapacitet på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rosa har kløet sig en del de sidste 3-4 uger. Når jeg vasker hende med BB shampoo falder der ro på et stykke tid. Hun har ingen lopper og er behandlet med Bayvantic. Hun får RC Germand Shepard som er et korn baseret foder. Kan det være allergi ?

Redigeret af Gittemus
Forkert tråd
Link til indlæg
Del på andre sites

Har han generelt sart mave?

 

Hvis ikke, har du så prøvet at veksle mellem flere forskellige slags tørt? Vi kører Orijen Adult, TOTW High Praire og Kingsmoor Sport. Og af og til lidt Platinum. TOTW er bison, de andre er kylling, og i Orijen er der også fisk. Både Orijen og Kingsmoor er temmelig høje på kcal, så hun behøver ikke de store mængder for at holde vægten:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kato får regelmæssigt Pemmikan. Det er det eneste, der kan sørge for at han ligger på en nogenlunde vægt og så gider han rent faktisk spise det. Dropper vi det i en periode, så taber han sig hurtigt igen og bliver så tynd, at hans hofteknogler er meget tydelige. Han bliver nok aldrig normalvægtig, men med pemmikan kan vi holde vægten på et acceptabelt niveau. Desuden har det den bevirkning, at Kato har tendens til tynd afførring, men når han får Pemmikan så ser det rigtig fint ud :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...