Hop til indhold

jeg undrer mig ????


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

Ollie er jo nu ca 4½ mdr , han og Tot kan sagtens være alene hjemme - vi er oppe

på nogle timer - ingen larm eller ødelæggelser af nogen art , MEN når jeg er hjemme

er der altid liiiiiiige et eller andet der skal ødelægges , ikke de store ting : toiletpapirs

rullen - toiletbørsten - nogle gamle blade fra avisholderen ol , altså ikke det store ,

men det undrer mig at han kun ødelægger når jeg er hjemme og ikke når de er alene

, hos de andre hvalpe jeg har haft har det været lige omvendt , de har ødelagt når

de var alene og ikke når jeg var hjemme- så er der nogen af jer kloge hundemenne-

sker der har et bud på hvorfor Ollie er " omvendt "?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Det har min Charlie også gjort i stor stil - han kan nogle gange stadig gøre det. Så stjæler han et eller andet på mit skrivebord eller noget han lige kan nå på spisebordet.

Jeg tolker det som opmærksomheds "problem". Jeg ser ikke et egentlig problem i det - men mere sådan noget "her er jeg - har du nu set mig"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Det har Zeus også gjort rigtig meget i det der, og gør det stadigvæk (nu 10 mdr.) der er intet når de er alene hjemme og det er de en 8 timer om dagen, men når vi så kommer hjem så skal der rendes med alt man ikke må rende med, toiletpapir, håndklæder, viskestykker, brænde fra kurven, ja alt blade sokker sko jeg kunne blive ved, og jeg er sikker på det er opmærksom han beder om... det er også selvom han er aktiveret efter vi kommer fra job, og han faktisk er meget træt men mangler han lige en til at nusse ham eller noget ja så gør man ting man ikke må :-) "jeg vil jo bare snakkes med" tror jeg han siger ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han inviterer dig til at komme på banen. Forleden ryddede jeg op i kælderen- der lå en 5-6 æggebakker og min løb hen,ventede til jeg kiggede, går ned i legestilling, snupper en æggebakke, drøner ud i haven, splitter den ad og håber jeg løber efter og prøver at fange ham eller bakken. Hvis jeg er med på legen fortsætter han, med at snuppe alle sammen, hvis jeg har travlt lader ham dem ligge og går ud og laver noget andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...