Besvaret Maj 30, 201313 år comment_1188342 Er der nogen, der, i modsætning til mig, har hørt om butterfly-vertebrae før? Og hvordan levede vovsen fremadrettet? Og er butterfly-vertebrae det samme som hemivertebrae? Jeg synes at der blev sat lighedstegn i nogle af beskrivelserne på nettet mellem disse to og i andre beskrivelser var de ikke relaterede. Rapporter
Besvaret Juni 1, 201313 år comment_1188873 Jeg synes det ser ud som om at butterfly-vertebrae er noget ret almindeligt hos visse racer -som sjældent giver symptomer. Mens ved hemi-vertebrae er der større risiko for neurologiske symptomer. Congenital vertebral anomalies in dogs Rapporter
Besvaret Juni 1, 201313 år Forfatter comment_1189042 Jeg synes det ser ud som om at butterfly-vertebrae er noget ret almindeligt hos visse racer -som sjældent giver symptomer. Mens ved hemi-vertebrae er der større risiko for neurologiske symptomer. Congenital vertebral anomalies in dogs Tak for svaret Det stemmer meget godt overens med det jeg fandt mest af i min søgning Rapporter