Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Brigitte van Gestel kommer til Danmark 20 og 21. august

Featured Replies

Besvaret

Har set det, men kan simpelthen ikke finde ud af, hvad det er hun kan ift. lydighed. Jeg kan godt se at hun er dygtig til HTM, men jeg har ikke fundet så meget om lydighed udover en video fra Crufts.

Besvaret
Har set det, men kan simpelthen ikke finde ud af, hvad det er hun kan ift. lydighed. Jeg kan godt se at hun er dygtig til HTM, men jeg har ikke fundet så meget om lydighed udover en video fra Crufts.

Hun skulle være super til lydighed, hun bliver i hvert fald jævnligt inviteret rundt omkring i verden til at holde lydighedskurser. Jeg kan desværre ikke sige noget mere detaljeret om det, da jeg jo kender hende fra HTM-verdenen og aldrig har sat mig ind i, hvad hun laver i forhold til lydigheden. :lol:

Besvaret
Hun skulle være super til lydighed, hun bliver i hvert fald jævnligt inviteret rundt omkring i verden til at holde lydighedskurser. Jeg kan desværre ikke sige noget mere detaljeret om det, da jeg jo kender hende fra HTM-verdenen og aldrig har sat mig ind i, hvad hun laver i forhold til lydigheden. :lol:

Ja, men jeg kan bare ikke lige se at hun laver andet end det der crufts-lydighed. Og det er jo mega langt fra LP.