Gæst Vi5 Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Det er jo næsten lige som at være gravid det her! Jeg glæder mig helt tosset til vi kan hente lille Tessie hjem! Jeg kigge hundeudstyr hele tiden og min stakkels mand er ved at være ret træt af at høre om alle mine planer og ideér. Hihi. Jeg er allerede ved at få lidt stress over at min mand og ungerne skal være alene med hvalpen, de timer jeg skal arbejde! Kan han nu finde ud af det...Den er jo så lille... og husker han nu at holde øje med om den skal ud... Og huske han at give den mad.. Og og og... Akkurat lige som da vi skulle have vores børn!!! :hjerte: Og så da lige et lille billed af min baby: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Velkommen til Jeg giver dig fuldstændig ret. Redebygger instinktet kicker voldsomt ind. Det er klart lige som at vente et barn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts