NickiA Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 I dag er det Aya's fødselsdag...hurra, hurra HURRAAAAAAA!!!!! Kan virkelig ikke fatte det er et helt år siden at min lille vidunderhund kom til verdenen. Sad lige og kiggede min første tråd herinde igennem, og hvor var hun bare lille og nuttet. Det her var faktisk det første billede jeg lagde herind af hende <3 Og nu ser hun sådan her ud Og det bedste vi ved er det her <3 Og dagen skal da fejres med at gøre det bedste vi ved, så den står på holdstævne i DCH Langeskov i agility og jeg glæder mig helt vildt :banan: TILLYKKE TIL AYA!!!! mors prinsesse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juni 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2013 :tillykke: Prinsesse, med udstråling :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Juni 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2013 TILLYKKE og hvor er hun bare fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Juni 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2013 Tillykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2013 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Juni 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2013 Tillykke, med prinsessen, hun er skøøøøn :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts