Gæst Penny Skrevet Juni 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2013 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Hun er altså deeeeeejlig!!! Hvad skal du bruge hende til - altså, skal du gå til noget træning med hende? Og er hun en omplacering? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Penny Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Ja jeg har tænkt mig at gå til prøve med hende, vi går allerede til hundetræning en gang om ugen og træner hende også selv 2-3 gange om ugen. Til næste sæson vil jeg gerne gå på lidt flere hold, men nu må vi se om jeg får tid til alt det jeg gerne vil med hende. Hvis du med omplacerings hund mener, at hun har skiftet familie så ja. Hun var min kærestes søsters hund indtil hun ikke kunne have hende mere. Hun er rigtig dejlig nu hvor hun ikke er en bølle-hund længere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Juni 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2013 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts