Hop til indhold

Når hundeejere ikke lever op til sit ansvar!


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Charlotte, jeg synes du skal anmelde til enten Nordjysk dyreredning eller kredsformanden i dyrenes beskyttelse, lad dem vurdere om de kan gøre noget..

- jeg anmeldte en hesteejer engang, og det var på ingen måder et akut tilfælde, alligevel skred de ind og hestene fik det godt igen (det var DB)

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels hund altså :( Hvis jeg havde pengene ville jeg købe ham, og så aflevere ham hos Dyreværnet så de kunne ordne hans pels og finde et godt hjem til ham.

 

Stella herinde fik sin Cocker Spaniel fra et internat, og her var pelsen absolut ikke holdt. Det er selvfølgelig ikke alle internater der lader det komme så vidt, men jeg kan ikke forestille mig at der er god tid til at børste sådan en pels ordentlig igennem hver dag på et internat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Caligo
Stella herinde fik sin Cocker Spaniel fra et internat, og her var pelsen absolut ikke holdt. Det er selvfølgelig ikke alle internater der lader det komme så vidt, men jeg kan ikke forestille mig at der er god tid til at børste sådan en pels ordentlig igennem hver dag på et internat.

 

Det er jeg godt klar over, men jeg ved at Dyreværnet tager sig rigtig godt af deres hunde, også dem med lang pels (jeg er selv frivillig derude) :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...