Gæst Lydde Skrevet Juli 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Hej alle hundevenner Jeg har lige tilmeldt mig her fordi jeg lige har fået mig en lille mops hvalp som nu er 9 uger gammel. Jeg har før haft hund, men nu har jeg ikke haft muligheden for at have hund i nogle år, så det er rigtig dejligt at være tilbage i hundeverdenen Jeg er 29 år og har en søn på 4 år. Desuden har jeg 2 katte, 4 rotter og fisk. Jeg har altid været enormt glad for dyr, så jeg trives godt med mange dyr i hjemmet Jeg glæder mig til at bruge dette forum. Tror jeg vil få en masse glæde af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2013 Hej og velkommen til ...og tillykke med hunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lydde Besvaret Juli 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2013 Tak tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2013 Velkommen:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lydde Besvaret Juli 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2013 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hundeelsker Besvaret Januar 9, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2015 Tillykke med vovse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hundeelsker Besvaret Januar 9, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2015 Hov kan se de er et gammelt indslag ups Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts