Hop til indhold

alt skal begraves...


Amocca
 Share

Recommended Posts

Lige i øjeblikket skal ALT bare begraves i Karlas verden... hver gang man løfter en pude, et tæppe, en dyne, et håndklæde der er blevet smidt på gulvet eller lignende... så ligger der et eller andet gemt i det...

 

Hun begraver tyggepinde, griseører, snackruller, ja her til aften tog jeg hende endog i at begrave 4 tørfoder piller i et indkøbsnet :roll::lol:

 

Hun har altid mad til rådighed og har ingen problemer vedr. ressourceforsvar eller noget andet (som billedet med pizzaen formentlig viser) Hun vil gerne vise ben frem og "dele" dem med os...

 

Jeg kan forstå at benene skal begraves og til dels måske også pizzabunden, selvom jeg stadig synes dte er lidt morsomt :lol: men tyggepinde?` og tørpiller?

 

er det en fase? eller er hun bare en hund der gemmer ting?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh - det kender vi godt.. Forleden fandt jeg 250gr. stort kødben under min hovedpude.. havde tager Dolph det meste af en dag at få slæbt op i sengen :-D

 

Her holder det ikke op - alt muligt mærkeligt bliver begravet..

 

hahaha - ja det må man da kalde engagement overfor en sådan opgave....

 

Jamen så må man jo bare altid huske lige at tjekke under ting om der skulle være noget begravet der.... når hun er sådan en der synes at det er sagen....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Mon ikke hun har fulgt med på nyhederne og hørt al den snak om 'økonomisk krise', 'recession', 'dårlige tider' osv., og så ønsker at opbygge lagre til at imødegå krisen? "Uha, måske er det slut med mad imorgen. Jeg må hellere gemme et lille forråd til os allesammen, hvis nu det skulle ske" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke hun har fulgt med på nyhederne og hørt al den snak om 'økonomisk krise', 'recession', 'dårlige tider' osv., og så ønsker at opbygge lagre til at imødegå krisen? "Uha, måske er det slut med mad imorgen. Jeg må hellere gemme et lille forråd til os allesammen, hvis nu det skulle ske" :mrgreen:

 

Efter at have mødt Karla igår, tror jeg faktisk gerne at hun kunne tænke sådan en tanke :-D

Godt være hun er dumsmart og ligger sig ud med Lexus, men hun virkede nu som en ret velovervejet hund ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke hun har fulgt med på nyhederne og hørt al den snak om 'økonomisk krise', 'recession', 'dårlige tider' osv., og så ønsker at opbygge lagre til at imødegå krisen? "Uha, måske er det slut med mad imorgen. Jeg må hellere gemme et lille forråd til os allesammen, hvis nu det skulle ske" :mrgreen:

 

 

:lol: nu er hun jo selvfølgelig ekstremt intelligent, så det kan være du har fat i noget der :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...