Hop til indhold

Hundetræning hvor?


Gæst Lisbet
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg overvejer at starte til træning med min hund. Nu er problemet så at finde et sted at gå.

 

Jeg bor i nærheden af Haverlev (E45 - afkørsel 33). Af byer i nærheden kan nævnes Arden, Nørager og Aars. Hvad findes det af muligheder for at gå til hundetræning midtvejs imellem Hobro og Aalborg?

 

Mvh

Lisbet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Hej

 

Jeg overvejer at starte til træning med min hund. Nu er problemet så at finde et sted at gå.

 

Jeg bor i nærheden af Haverlev (E45 - afkørsel 33). Af byer i nærheden kan nævnes Arden, Nørager og Aars. Hvad findes det af muligheder for at gå til hundetræning midtvejs imellem Hobro og Aalborg?

 

Mvh

Lisbet

 

Google siger, at der f.eks. er DCH Arden http://www.arden-dch.dk/

 

:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Øh??:shock: En 50-kilos hund? Har I ikke gået til træning før?? :lol::lol:?

 

Han var ikke rigtig klar til at gå til træning, da jeg fik ham. Han var tæt på 1½ år da jeg fik ham, og den tidligere ejer siger at jeg er dens 5 ejer.

Den virkede som om han ikke havde fået meget omsorg de første steder han havde værret. Ejeren inden mig havde gjort et stort stykke arbejde for at få en normal hund ud af ham. Hun havde desværre ikke mulighed for at beholde ham.

 

Til daglig leger han med naboens Schæfer-tæve, der selv kommer og går som hun vil. Han får også hilst på en del hunde, når jeg lufter ham, så jeg er helt tryk ved at sætte ham sammen med andre hunde.

 

Hvor gammel en vapperbassen?

 

Han er 2½ år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...