Hop til indhold

Simba søger nyt hjem


Gæst nholst
 Share

Recommended Posts

Gæst nholst

Vi har en skøn Labrador Formel 1 tævehvalp, som vi søger et nyt hjem til. Vores datter er desværre alt for mange, og det ændrer sig ikke.

 

Hun er 4 måneder (fra slut marts). Hun er renlig, chippet, ormekur, vaccineret og stambog.

 

Hun er en skøn dejlig hvalp, der er nysgerrig og gerne vil lære. Hun kan de simple kommandoer. Hun kan sagtens være alene hjemme.

IMG_2061.jpg

IMG_1984.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marolle
Vi har en skøn Labrador Formel 1 tævehvalp, som vi søger et nyt hjem til. Vores datter er desværre alt for mange, og det ændrer sig ikke.

 

Hun er 4 måneder (fra slut marts). Hun er renlig, chippet, ormekur, vaccineret og stambog.

 

Hun er en skøn dejlig hvalp, der er nysgerrig og gerne vil lære. Hun kan de simple kommandoer. Hun kan sagtens være alene hjemme.

 

Det kunne være interessant at høre hvor i landet hun befinder sig og prisniveau.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nholst

Hej. Vi bor nord for Kbh men jeg har mulighed for at køre hende til et sted på Sjælland evt længere.

 

For os handler det om at hun kommer til et godt hjem der vil give hende masser af kærlighed og god pleje og ikke så meget prisen. Vi har selv givet 7.000 kr for hende, men tænker 2.000 kr som så også dækker kurv, bur, madskåle, legetøj, snore og en sæk mad

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære nholst

Min mand og jeg er meget interesseret i Simba.

Vi har haft labrador før og elsker den hunderace.

Både min mand og jeg er gået på pension for nyligt vi er begge 61 år og har masser af tid til en hund igen.

Vi bor på landet i et stort dejligt hus med stor have og det ligger lige ned til vandet.

Håber at høre fra dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Hun er godt nok kær, hende kunne jeg godt have :lun: men har to i forvejen hanner så det går nok ikke. Men hun er godt nok sød. Håber i finder en god familie til hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...