Hop til indhold

Ny familie til Chili 11 mdr. gml.


Gæst Chili
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili

Jeg er en sød og dejlig unghund uden stamtavle på 11 mdr, der søger et nyt hjem. Jeg kommer fra et hjem med små børn og en ældre Golden R F1, men savner en stille og roligt hjem, der har nok tid til mig.

 

Jeg vil rigtig gerne aktiveres flere gange dagligt og har brug for struktur og træning. Jeg er meget meget kærlig og elsker at nusse og lege.

 

Jeg bor i Jyllinge ved Roskilde og savner sådan en ny familie.

 

Mon du skal være min nye familie?

 

Vov vov

 

Chili

chili.jpg

chili II.jpg

Redigeret af Chili
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Chili - hvor er du bare en smuk og lækker hund. Hvis du vil og må for dine forældre, burde vi tage en snak, om at du kan komme her til Skåne og bo hos os. Vi har en 1-årig Golden, som savner en rigtig god legekammerat. Jeg er førtidspensionist og har masser af tid til lange gåture og leg - mine unger er flyttet hjemmefra, så her er meget stille og roligt :) Skriv hvis du er interesseret. Mvh Henriette

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sendte ham en PB allerede i går, med navn og mobilnummer - håber at han ser det snart, for det er bare SÅ spændende. Chili ligner vores Chewie så sindsygt meget og det kunne være så godt for dem begge og os, hvis hun kom herhjem til os at bo - vi har så meget kærlighed og har man en eller to hunde, er gåturene og legetiden næsten det samme :D Den gamle hund vi passer for min kærestes mor, er jordens største kylling og heller ikke helt frisk, så han er en kedelig legekammerat.. Svar nuuuuu :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...