Hop til indhold

Søger lille hund til en fam på 3 bosat i Vejle


Gæst Maya Hedlen Larsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Maya Hedlen Larsen

Hej . Mine to børn på næsten to og fem søger en lille hund .. Mine børn elsker og forguder alle hunde pånær vores overbo da den bider ud efter dem. Vi havde en da min datter var lille men døde desværre pga dens alder og hun har på en eller anden måde kunne huske den selvom det ik burde være muligt men hun vil så gerne have en hund og har ville vente til den bette var omkring halv andet og elsker selv hunde og alle dyr er vokset op på landet med alle slags dyr.. Så håber i vil tage os i betragtning hvis i af en ågersag skal af med jeres elskede hund men vil osse lige tilføje jeg sys det vigtigt at man kommer engang i mellem og siger Hej til den hvis i vil dette selvf.. Kærlig hilsner den lille familien Larsen i vejle

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at se om ikke der gemmer sig en potentiel hund på en af internaterne i danmark :-)

 

Og så er det vel ikke kun børnene der ønsker sig en hund, da de er alt alt for små til at tage stilling til det ansvar der ligger bag.

 

Vil også mene at de er for unge til overhovedet at være alene med en hund, så selvom det kan være let at bøje sig for børnenes uendelige plageri, er det en vigtig pointe at det er dit og alene kun dit ansvar at skulle anskaffe hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maya Hedlen Larsen

Selvf vil jeg osse i gen tvivl om det og har intet med go efter for det sker ik og heller ik deres ansvar men mit.. Ja jeg er alene med dem og de står op ved fem tiden samt er der osse have her ... Så der intet problem i det.. Og der vil lægge mange gode og dejlige gå ture i vente til os og en lille hund.. Så håber dette besvare jeres spørgsmål eller må endelig spørg hvis det er 😀 og når vi tager steder sker ik tit er det osse plads til hund så heller ik noget med den skal passes da det med børn og hund altid har haft en stor prioritet osse selvom vi ik har haft hund nogle år så intet problem i det heller og har tit passede hund/ hunde i mellem tiden .. Men som sagt er det ik tit vi tager ud til andre og overnatter ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis I får hund, så synes jeg i skal overveje kraftigt at få en rolig voksen hund. To små børn og en hundehvalp tror jeg ville kunne tage pusten fra enhver...

 

hvis jeg var dig ville jeg dog overveje det meget, om det var den rette beslutning på nuværende tidspunkt. Begge børn er for små til at være en reel hjælp med hunden og der er meget arbejde ved sådan en - det er lidt som at få et ekstra barn...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...