Hop til indhold

Katte og hundes forhold sammen (:


Linda
 Share

Recommended Posts

Fik lige lyst til at starte en tråd om noget som har overrasket mig og facineret mig meget... Nemlig at katte og hunde kan få så stor glæde af hinanden som de kan... Fik en kattekilling her for over en 1 måneds tid sien nu, og ja allerede den føste uge sov min hund og den sammen, ved kort tids adskillelse kommer katten og smyger sig op ad kiki, og a kiki hn nyder det vidst bare. KAten ligger sig bevidst og sover same sted som kiki og ude i haven leger de sammen, sån lidt løben rundt, og fælle ben på hinanden... Men når de ritig hygger ligger kilingen sig tæt ind til kiki og patter lidt.. en lille hygestund som jeg i starten gjorde forvi så snart jeg så den men ja kan ikke gøre så meget ved det, men hyger det gør de ihverfald...

 

Har i andre også prøvet at jere kat og hund har ku have sån en glæe af hinanden???????

 

Lige et billede af d 2

 

[ATTACH]3213[/ATTACH]

 

[ATTACH]3214[/ATTACH]

 

[ATTACH]3215[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Fik lige lyst til at starte en tråd om noget som har overrasket mig og facineret mig meget... Nemlig at katte og hunde kan få så stor glæde af hinanden som de kan... Fik en kattekilling her for over en 1 måneds tid sien nu, og ja allerede den føste uge sov min hund og den sammen, ved kort tids adskillelse kommer katten og smyger sig op ad kiki, og a kiki hn nyder det vidst bare. KAten ligger sig bevidst og sover same sted som kiki og ude i haven leger de sammen, sån lidt løben rundt, og fælle ben på hinanden... Men når de ritig hygger ligger kilingen sig tæt ind til kiki og patter lidt.. en lille hygestund som jeg i starten gjorde forvi så snart jeg så den men ja kan ikke gøre så meget ved det, men hyger det gør de ihverfald...

 

Har i andre også prøvet at jere kat og hund har ku have sån en glæe af hinanden???????

 

Lige et billede af d 2

 

[ATTACH]3213[/ATTACH]

 

[ATTACH]3214[/ATTACH]

 

[ATTACH]3215[/ATTACH]

 

 

Nåe hvor sødt.

 

Jeg har altid haft både kat(te) og hund(e) sammen og det har altid været OK, men med Pelle og Mille er det noget mere.

 

Det andet foto er Trille og Batman. Batman er katten

Synkronsøvn.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

JA! Det er simpelthen det mest fascinerende at se katte og hunde sammen :cool: Jeg har to katte og en hund og min sambo har en kat. Det vil sige i alt 4 dyr og de har så megen glæde af hinanden at man nogengange kan få helt tårer i øjnene:engel:

 

De 3 yngste leger vildt sammen (især når jeg ligger og sover - så hopper de hen over sengen:rolleyes:) og de alle 4 lægger sig i bunke og sover :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr vor de altså bare søde.. alle hundene og kattene (: ja det er bare så rørende og kigge på og tit når an lige ser dem aller sødest sammen så har man ikke kamera med og det som regel altid når man går i seng, så har sagt til mig selv at når jeg går i seng så er det med mit kamera så jeg lige kan skyde det bedste skud af når de liger sammen, tak for de chamerende billeder dejlige at se på :blink:

 

Så myten om at katte og hunde er de værste fjender kan vi vidst godt få manet ned til jorden (:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder at se,ja dejligt når de kære kan finde ud af det,:-D Når Bella bliver passet hos min søn som har lille manda (katten) og det er nogen tid siden de har set hinanden, så tager det lige lidt tid, og ok så finder de sammen igen, tror de kan huske hinanden.

 

[ATTACH][ATTACH][ATTACH]3221[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Dejlige billeder at se,ja dejligt når de kære kan finde ud af det,:-D Når Bella bliver passet hos min søn som har lille manda (katten) og det er nogen tid siden de har set hinanden, så tager det lige lidt tid, og ok så finder de sammen igen, tror de kan huske hinanden.

Ej hvor er det sjovt. Se lige den lighed mellem Bella/Manda og Lucky/Bølle. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
JA! Det er simpelthen det mest fascinerende at se katte og hunde sammen :cool: Jeg har to katte og en hund og min sambo har en kat. Det vil sige i alt 4 dyr og de har så megen glæde af hinanden at man nogengange kan få helt tårer i øjnene:engel:

 

De 3 yngste leger vildt sammen (især når jeg ligger og sover - så hopper de hen over sengen:rolleyes:) og de alle 4 lægger sig i bunke og sover :5up:

 

Noget af det sjoveste er at Batman stryger sig ind under maven på Pelle og gnider sig op ad ham, mens han tigger om mad :shock:

Hvis Batman synes jeg er for sløv i optrækket, spørger han Pelle om han ikke lige kan hælde noget jawser op til ham.

 

Pelle har endnu ikke forstået budskabet og ville nok også have svært ved at nå kattemadsdåsen på hylden i bryggerset :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...