Hop til indhold

Hvad er vigtigt for dig som træner


Camilse
 Share

Recommended Posts

Ved jeg burde svare selv, men det må lige vente til jeg er hjemme fra arbejdede senere i dag.

 

Men de af jer som er trænere. Hvad forventer i af jeres hundeførere? Hvad bliver der lagt vægt på i træningen, skal man følge nogle særlige træningsprincipper? Hvad forventer i af jeres træningsplads osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt med en trænertråd. Jeg forventer af mine hundeførere, at de møder op og er motiverede. Det har nu ikke været noget problem, da de fleste af dem deltager i konkurrencer rundt om i landet, og selv gerne vil lærer noget. Jeg kommer sædvanligvis hjem fra træning i godt humør, selv når jeg har været lidt træt inden vi gik igang. Det er også vigtigt. Jeg er træner i DcH, hvor det jo er på frivillig basis. Jeg forventer også at hundeførerne til en hvis grad prøver det af som jeg foreslår, men kan sagtens acceptere, hvis en hundefører følger et bestemt handlingssystem og undlader f.eks. blindcross. Jeg har ikke selv et bestemt handlingssystem, men prøver at vurderer, hvad der fungere for den enkelte hundefører. Af min træningsplads forventer jeg at forhindringerne er i orden. Jeg forventer også et kursus eller to om året. Det er altid super med noget ny inspiration, så man har noget nyt med hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...