LUNITA Skrevet September 21, 2013 Rapporter Share Skrevet September 21, 2013 Silvi fik meget hævede bryster, da hun kom i løbetid første gang, løbetiden tog en md. nu er der gådet 1,5 md. og brysterne er lige hævede. Silvi er en 13md. cocker spaniel. Hvad med jeres tæver. Mine andre har aldrig haft det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret September 21, 2013 Rapporter Share Besvaret September 21, 2013 Min tæve fik også meget hævede bryster efter 1. løbetid og havde det i ca. 2 måneder.. men det var kun i den første Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret September 21, 2013 Rapporter Share Besvaret September 21, 2013 Slettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 21, 2013 Rapporter Share Besvaret September 21, 2013 På mange tæver ses, at brystvævet udvikles efter en løbetid med ægløsning og hvis det bibeholdes , som hos din, er hun nok på vej til en falsk drægtighed. Så hold lige øje med at hun ikke laver mælk om et par uger. Dievorter kan også blive fremtrædende uden at hunden er parret. Kig lige på min tyndhårede gyldne ungtæve på dette foto, hun har aldrig været parret , men fik i forbindelse med sine 1 ste løbetider store dievorter og mælk efter nogle uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret September 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2013 ok. jeg holder øje med hende, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts