Amocca Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Sidste billedspamtråd - jeg lover det :blink: ihevrtfald for idag Karla elsker sandkasser, når vi kommer til steder som hun må grave i, spørger jeg hende om der er mus... mere skal der ikke til før damen glad kaster sig ud i en kulegravning af området En dag må vi et sted hen hvor der rent faktisk er mus og se hvordan hun reagerer.... Billederne: Karla graver i sandkassen, tjekker herefter om hullet er dybt nok - det skal sært nok altid være lige præcis så dybt at hele hovedet kan komme i og ørerne hviler på jorden og til sidst - i ren glæde over det perfekte hul hun har gravet, tager hun en æresrunde i fuldt fart i sandkassen og klatrer halvvejs op af klatrevæggen det tredje billede er af starten på æresrunden, det er utroligt dårligt, men synes det skulle med alligevel... er jeg den eneste der har en hund, der nogen gange løber så hurtigt, at hun nærmest "sidder ned" fordi bagbenene kommer så langt ind under kroppen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Oktober 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2008 Haha Hvor hun hygger Hun er altså bare dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Oktober 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2008 Man kan ikke sige, at hun ikke har personlighed den lille trunte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Man kan ikke sige, at hun ikke har personlighed den lille trunte nej det synes jeg absolut heller ikke man kan beskylde hende for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts