Hop til indhold

Karla i sandkassen

Amocca
 Share

Recommended Posts

Sidste billedspamtråd - jeg lover det :blink: ihevrtfald for idag :mrgreen:

Karla elsker sandkasser, når vi kommer til steder som hun må grave i, spørger jeg hende om der er mus... mere skal der ikke til før damen glad kaster sig ud i en kulegravning af området :mrgreen: En dag må vi et sted hen hvor der rent faktisk er mus og se hvordan hun reagerer....

Billederne: Karla graver i sandkassen, tjekker herefter om hullet er dybt nok - det skal sært nok altid være lige præcis så dybt at hele hovedet kan komme i og ørerne hviler på jorden :roll::lol:

og til sidst - i ren glæde over det perfekte hul hun har gravet, tager hun en æresrunde i fuldt fart i sandkassen og klatrer halvvejs op af klatrevæggen :shock:

det tredje billede er af starten på æresrunden, det er utroligt dårligt, men synes det skulle med alligevel... er jeg den eneste der har en hund, der nogen gange løber så hurtigt, at hun nærmest "sidder ned" fordi bagbenene kommer så langt ind under kroppen :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites