Hop til indhold

Hjemmelavet boldtkanon og boldspyd


Gæst Karina Anan
 Share

Recommended Posts

Gæst Karina Anan

Hej......

 

Er der flere som min mener at indkøbet af en boldt kanon er en udskrivelse som man ikke bare lige gør. og derfor tænkte jeg om man kunne lave den selv- har søgt på nette men kan ikke finde nogle sider som viser tegninger for hvordan sådan en laves.

 

Er der nogen af jer som har sådanne tegninger og lister over hvilke materialer der skal købes for at lave den?

 

og evt også tegninger på boldt spyd......

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan købe et billigt "boldspyd" i et havecenter e.l. Jeg bruger sådan en grøn pind med en ring foroven som man bruger til at støtte planter med.

En boldkanon skal være ret kraftig. Du må gerne købe min gamle Canonball billigt. Så kan du ombygge den til en længere rækkevidde.

Jeg bruger selv en Smartfetch nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan købe et billigt "boldspyd" i et havecenter e.l. Jeg bruger sådan en grøn pind med en ring foroven som man bruger til at støtte planter med.

.

 

Den løsning Pia foreslår fungerer super. Det brugte jeg også med min gamle hund. Da jeg kom på hvalpeholdet med Enzo gik der også en smed, som fik lavet nogen til os (jeg havde fået smidt de gamle væk). Mener kun jeg gav 35, så evt man kunne spørge en smed hvad han skulle have? Kan du bruge et billede til noget (og så kan jeg evt tage nogle mål), hvis du eller en bekendt kan lave sådan nogle selv?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karina Anan

Super mange tak for besvarelsen. jeg havde slet ikke tænkt på det med at bruge sådan en som til at støtte blomster med. super ide.

 

Jeg har prøvet og finde et billed at den canonball som du vil sælge men det har ikke lykkeds mig - så måske du kunne være hjælpe mig med det for tror gerne jeg vil købe den.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...